Dodano produkt do koszyka

Promocja

LUDZIE "STARYCH" MEDIÓW VS. LUDZIE "NOWYCH" MEDIÓW SPORY MIĘDZY DZIENNIKARZAMI I BLOGERAMI NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM

LUDZIE "STARYCH" MEDIÓW VS. LUDZIE "NOWYCH" MEDIÓW SPORY MIĘDZY DZIENNIKARZAMI I BLOGERAMI NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM

MARTA WIĘCKIEWICZ-ARCHACKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI

Cena: 32.90 zł 29.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8100-043-7

147 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Praca Marty Więckiewicz-Archackiej stanowi kolejny ważny głos w dyskusji, jaka toczy się w gronie polskich medioznawców oraz ekspertów badających rozwój nowych mediów w naszym społeczeństwie. [...] wpisuje się w obszar badań nad współczesnymi przemianami dziennikarstwa oraz [...] wpływ[em] nowych technologii na rozwój mediów. [...] Z jednej strony to oznaka rozwoju elektronicznych mediów społecznych, gdzie do głosu dochodzą blogerzy, interpretowani jako dziennikarze obywatelscy, co skutkuje zmianami w postrzeganiu, definiowaniu oraz funkcjonowaniu tradycyjnie rozumianego zawodu dziennikarza. Z drugiej strony to wielostronne utechnicznienie profesji dziennikarskiej, co oznacza postępujące uzależnienie pracy dziennikarskiej od mediów elektronicznych oraz interaktywnej komunikacji.Przystępny język, ciekawa narracja opatrzona licznymi przykładami pozwala przypuszczać, że książka ta będzie dobrą pomocą dydaktyczną na takich kierunkach studiów, jak: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, politologia czy kulturoznawstwo.Z recenzji dr. hab. Filipa Pierzchalskiego

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. Uwarunkowania sporów pomiędzy dziennikarzami i blogerami na polskim rynku medialnym1.1. Stare media wobec nowej rzeczywistości medialnej 1.2. Spadek zaufania do dziennikarzy 1.3. Internauci jako recenzenci dziennikarzy 1.4. Użytkownicy sieci w roli dziennikarzy 1.5. Wzrost znaczenia blogosfery 1.6. Profesjonaliści a "kult amatora" 1.7. Stare media vs. nowe media, czwarta władza vs. piąta władza 2. Blogerzy vs. dziennikarka Eliza Michalik 2.1. Kontekst: plagiatorstwo w sieci 2.2. Działalność Elizy Michalik 2.3. Plagiat tekstu autorstwa Hanny Harasimowicz-Grodeckiej2.4. Śledztwo blogerów - ElizaWatch 2.5. Reakcja Elizy Michalik na zarzuty blogerów 2.6. Usunięcie blogu Elizy Michalik z Salonu24 2.7. Dalsza kariera dziennikarki 2.8. "Sprawa Elizy Michalik" jako dowód na dojrzałość polskiej blogosfery?3. Dziennikarze "Dziennika" vs. blogerka Kataryna 3.1. Kontekst: anonimowość w internecie 3.2. Działalność blogerska Kataryny 3.3. Oskarżenia Kataryny pod adresem dziennikarzy 3.4. Spór blogerki z ministrem Andrzejem Czumą 3.5. Ujawnienie tożsamości Kataryny przez dziennikarzy "Dziennika" 3.6. Oskarżenia dziennikarzy wobec Kataryny 3.7. Anonimowość - tchórzostwo czy wolność słowa? 3.8. Dziennikarze i blogerzy - mury zamiast mostów ZakończenieBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-8100-043-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl