Dodano produkt do koszyka

Promocja

DZIENNIKARSTWO I MEDIA TOM 4 MARKA MEDIA KOMUNIKACJA

DZIENNIKARSTWO I MEDIA TOM 4 MARKA MEDIA KOMUNIKACJA

RED.KARINA STASIUK-KRAJEWSKA, RED.IGOR BORKOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-229-3436-4
 
260 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
 

W czwartym tomie "Dziennikarstwa i Mediów" opublikowano prace autorów reprezentujących różne ośrodki badawcze w Polsce, w tym także teksty pracowników naukowych Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz doktorantów przygotowujących swoje rozprawy pod okiem profesorów IDiKS. Tom poświęcony został szerokiemu zagadnieniu wzajemnych relacji między marką, mediami i komunikacją. Autorzy poruszają zagadnienia związane między innymi z komunikowaniem wizerunku, mechanizmami komunikacji, zarządzaniem kryzysem w sytuacji wyjątkowej, a także ze współczesnym dziennikarstwem, a zwłaszcza ze zmianami wynikającymi z ewolucji technologicznej.

SPIS TREŚCI

Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska, Wstęp

I. Marka
Dominik Lewiński, Snakeskin jacket. O medializacji gospodarki
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji
Michał Grala, Branding miast
Michał Grech, Najlepsze uniwersytety na świecie w opinii mieszkańców Polski
Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis, Motocykliści jako grupa komunikacyjna. Wizerunek wewnętrzny na podstawie badań empirycznych
Marek Gajda, Community relations w cieniu familoków. O organizowaniu społeczności lokalnej w perspektywie budowania relacji między instytucją a otoczeniem. Casus Programu Aktywności Lokalnej w kolonii Emma w Radlinie
Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
Dariusz Tworzydło, Public relations a media - konflikt interesów czy korzyści wynikające z synergii?

II. Media
Leszek Pułka, Księgarnia jako model świata. Exempla w kulturze polskiej i niemieckiej
Agnieszka Barczyk, Archiwum Telewizji Łódzkiej - na skrzyżowaniu kultury, techniki i komunikacji
Kamil Bałuk, "Do licha! Ileż tu informacji!". Infografika jako gatunek dziennikarski
Marek Palczewski, Twitter - ponowoczesne źródło informacji
Kamila Sowińska, Obecność twórców pokolenia ‘56 we współczesnej kulturze popularnej i mediach
Dawid Szkoła, Ścieżki nocy Stanisława Czycza i Anda

III. Komunikacja
Anita Filipczak-Białkowska, Zmiana punktu widzenia jako strategia perswazji w reklamie społecznej dotyczącej problemów dzieci (na przykładzie kampanii "Stop pedofilom!", "Małe jest kruche", "Dziecko w sieci" i "Dzieciństwo bez przemocy")
Rafał Siekiera, Kreowanie medialnego obrazu świata przez narzucanie odbiorcy punktu widzenia nadawcy
Karina Stasiuk-Krajewska, O dyskursie, dyskursach i komunikacji (w kulturze popularnej)

Kod wydawnictwa: 978-83-229-3436-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl