Dodano produkt do koszyka

Promocja

LOGISTYKA I INNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA W NAUKACH EKONOMICZNYCH KSIĘGA JUBILEUSZOWA DEDYKOWANA PROF.DR.HAB. PIOTROWI BLAIKOWI W 70.ROCZNICĘ URODZIN

LOGISTYKA I INNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA W NAUKACH EKONOMICZNYCH KSIĘGA JUBILEUSZOWA DEDYKOWANA PROF.DR.HAB. PIOTROWI BLAIKOWI W 70.ROCZNICĘ URODZIN

RED.SABINA KAUF

Wydawnictwo: UNIWERSYTET OPOLSKI

Cena: 25.90 zł 23.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7395-504-2
 
241 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
 

...Prezentowana Liber Amicorum podzielona została zatem na trzy części. W pierwszej z nich odnajdujemy słowa o Jubilacie, Jego działalności naukowej i dydaktycznej. Część druga poświęcona jest sylwetce Profesora Piotra Blaika widzianej z perspektywy Jego przyjaciół, współpracowników i wychowanków. Trzecia część obejmuje rozważania dotyczące zagadnień stricte logistycznych. Przedstawiono w niej miejsce logistyki w zarządzaniu i podstawowe jej paradygmaty. Wiele uwagi poświęcono łańcuchom i sieciom dostaw, kompetencjom logistycznym i kosztom w obszarze logistyki informacji. Na uwagę zasługują też teksty dotyczące zastosowania logistyki w nowych obszarach, jak np. akcjach humanitarnych czy w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.
W księdze znajdują się również opracowania poświęcone innym aspektom zarządzania przedsiębiorstwem (część czwarta), a w szczególności działalności marketingowej. Burzliwie zmieniająca się rzeczywistość skłoniła autorów do przedstawienia przede wszystkim tendencji rozwojowych w marketingu, który nieuchronnie zmierza w kierunku marketingu 3.0, a to sprawia, że ewoluuje także rola klienta we współczesnym zarządzaniu. W części tej przedstawiono też znaczenie działań marketingowych w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa oraz problemy metodologii badań w zarządzaniu międzykulturowym.
Księga ta ma pełnić cel naukowy, gdyż - naszym zdaniem - stanowi ona wkład w rozwój nauk o zarządzaniu, a spektrum poruszanych w niej zagadnień jest nowatorskie i aktualne. Przede wszystkim jednak stanowi ona wyraz wdzięczności dla Jubilata i jest naszym prezentem dla Niego...
Ze wstępu

SPIS TREŚCI

Słowo wstępne

Część I. Charakterystyka działalności naukowej Profesora Piotra Blaika

List gratulacyjny Rektorów Uniwersytetu Opolskiego
- prof. dr hab. Krystyna Czają i prof. dr hab. Stanisława Sokołowska

Życiorys zawodowy prof. zwycz. dr. hab. Piotra Blaika (Sabina Kauf)

Wykaz publikacji w dorobku naukowym Profesora Piotra Blaika
(oprać. Sabina Kauf)

Część II. Profesor Piotr Blaik - przyjaciel, współpracownik, nauczyciel (kilka refleksji o Jubilacie)

Słowo o Panu Profesorze Piotrze Blaiku (Zbigniew Mikołajewicz)

Profesor Piotr Blaik - uczony, dydaktyk i wychowawca (Janusz Słodczyk)

Profesor Piotr Blaik jako nauczyciel akademicki i twórca kierunku logistyka na Wydziale Ekonomicznym (Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk)

Profesor Piotr Blaik - mistrz i nauczyciel (wychowankowie z Katedry
Logistyki i Marketingu)

Część III. Logistyka w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami

Elżbieta Gołembska, Miejsce współczesnej logistyki w ekonomii i zarządzaniu
Jacek Szołtysek, Paradygmat logistyki a paradygmaty w logistyce

Rafał Matwiejczuk, Kompetencje logistyki jako metakompetencje
przedsiębiorstwa

Adam Czerwiński, Zagadnienie kosztów w logistyce informacji

Anna Bruska, Epistemologiczne źródła skandynawskiego i amerykańskiego
nurtu w badaniach nad logistyką i łańcuchami dostaw

Danuta Kisperska-Moroń, Ewolucja koncepcji społecznych aspektów
funkcjonowania łańcuchów dostaw

Władysław Szczepankiewicz, Janusz Liber, Współpraca w łańcuchu dostaw jako element zapobiegania stratom w sektorze FMCG

Danuta Kempny, Operatorzy logistyczni w sieci dostaw synchronicznych

Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk, Integracja logistyki
i marketingu w zarządzaniu łańcuchem dostaw - wybrane problemy

Maciej Szymczak, Logistyka międzynarodowa w świetle koncepcji
Piotra Blaika

Tadeusz Pokusa, Logistyka humanitarna - istota, warunki skuteczności
i porównanie z ujęciem klasycznym

Sabina Kauf, Problemy komunikacyjne a lokalizacja przedsiębiorstw logistycznych - nowe zagadnienie zintegrowanego planowania rozwoju miasta

Część IV. Logistyka a inne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem

Stanisława Sokołowska, Paweł Szwiec, Zarządzanie międzykulturowe
-problemy metodologii badań

Jan Długosz, Ewolucja roli klienta we współczesnych koncepcjach
zarządzania

Maria Sławińska, Kierunki rozwoju marketingu jako koncepcji zarządzania

Dorota Potwora, Witold Potwora, Od marketingu społecznego
do marketingu 3.0 - proces czy "zaklinanie" rzeczywistości?

Halina Szulce, Znaczenie działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa

Kod wydawnictwa: 978-83-7395-504-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl