Dodano produkt do koszyka

Promocja

LOGIKA DOPASOWANIA OKAZJI I STRATEGICZNYCH OPCJI REALNYCH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

LOGIKA DOPASOWANIA OKAZJI I STRATEGICZNYCH OPCJI REALNYCH

ALEKSANDRA SUS

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 42.90 zł 38.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7695-736-4
 
220 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
 

Planowanie przyszłości przedsiębiorstwa jest klasycznym przywiązaniem do pewnych stałych, gwarantującym stabilizację jego rozwoju. Jeśli organizacja planuje, oznacza to, że poważnie podchodzi do pracowników, do klientów i do konkurencji. Niemniej realizacja planów często jest "zakłócana" sytuacjami, które nie zostały w nich uwzględnione, ale które mogą przynieść firmie korzyści. Te sytuacje to okazje. Istotnym mechanizmem ich identyfikacji są tzw. strategiczne opcje realne. W opracowaniu zdefiniowano podstawowe kategorie teoretyczne związane zarówno z okazjami, jak i z opcjami, a także określono trzy strategiczne logiki dopasowania okazji i opcji: pozycjonowanie, wpływ kompetencji i poszukiwanie szans. Monografię zamykają badania w obszarze identyfikacji wiodącej logiki strategicznej dopasowania okazji i strategicznych opcji realnych we współczesnych przedsiębiorstwach.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Okazje dla przedsiębiorstw - wprowadzenie teoretyczne1.1. Istota i˙definicja okazji1.2. Okazje versus szanse 1.3. Niepewność jako źródło okazji o˙strategicznym znaczeniu1.4. Rodzaje okazji1.4.1. Okazje w˙otoczeniu przedsiębiorstwa 1.4.2. Okazje wewnątrz przedsiębiorstwa 1.4.3. Okazje versus innowacje 1.4.4. Inne ujęcia rodzajów okazji 1.5. Wyróżniki procesów wykorzystywania okazji 1.5.1. Okazja - odkrywana czy kreowana?1.5.2. Zarządzanie okazjami1.5.3. Elementy wspomagające rozpoznanie lub kreowanie okazji1.6. Okazje w˙kontekście strategicznej przedsiębiorczości

Rozdział 2. Strategiczne opcje realne i˙okazje2.1. Istota i˙definicja strategicznych opcji realnych2.2. Wyróżniki strategicznych opcji realnych 2.2.1. Elastyczność decyzyjna 2.2.2. Niepewność jako przyczyna aplikacji strategicznych opcji realnych 2.3. Decyzje strategiczne w˙optyce okazji i˙strategicznych opcji realnych 2.3.1. Decyzje strategiczne 2.3.2. Rodzaje opcji i˙decyzji strategicznych 2.3.3. Decyzje strategiczne "na wyłączność" i˙"wspólne"2.4. Trudności w˙stosowaniu strategicznych opcji realnych2.5. Możliwości aplikacji opcji realnych w˙przedsiębiorstwie2.6. Opcje realne w˙planowaniu strategicznym 2.6.1. Podejście zintegrowane - ujęcie ogólne 2.6.2. Podejście zintegrowane - ujęcie szczegółowe Rozdział 3. Logika strategiczna a˙okazje i˙opcje realne 3.1. Źródła logiki strategicznej 3.2. Atrybuty logiki w˙ujęciu okazji i˙strategicznych opcji realnych3.2.1. Logika pozycjonowania 3.2.2. Logika wpływu kompetencji3.2.3. Logika poszukiwania szans 3.3. Model dopasowania okazji i˙strategicznych opcji realnych Rozdział 4. Empiryczna weryfikacja modelu dopasowania okazji i˙strategicznychopcji realnych4.1. Charakterystyka postępowania badawczego i˙próby badawczej 4.1.1. Cel postępowania badawczego4.1.2. Organizacja postępowania badawczego 4.1.3. Metodyka i˙ograniczenia badań empirycznych4.1.4. Charakterystyka próby badawczej4.2. Identyfikacja aktywności respondentów wobec okazji4.3. Dopasowanie okazji i˙strategicznych opcji realnych według kryteriówróżnicowania logik strategicznych4.4. Dopasowanie okazji i˙strategicznych opcji realnych w˙wybranej grupieprzedsiębiorstw 4.5. Rekomendowane kierunki dalszych badańZakończenie Załącznik BibliografiaSpis rysunków Spis tabel Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-736-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl