Dodano produkt do koszyka

Promocja

KULTURA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW

KULTURA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW

AGATA STACHOWICZ-STANUSCH

Wydawnictwo: PWN

Cena: 20.90 zł 17.56 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-01-13392-9
 
121 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2001
 

"Zawsze uważałem, że najważniejszym zasobem każdej firmy są ludzie. To oni tworzą wartość, którą kupuje klient. Agata Stachowicz-Stanusch prezentuje w swojej książce w nowatorski sposób problematykę orientacji rynkowej przedsiębiorstwa. Autorka udowadnia w niej, że to nie plany marketingowe, budżety przeznaczone na reklamę i badania, czy też szumne deklaracje misji decydują o sukcesie przedsiębiorstwa, lecz wartości i normy, jakie prezentują uczestnicy organizacji. Praktyk zarządzania znajdzie tu jeszcze jedno: cenne wskazówki przeniesione z doświadczeń najlepszych zachodnich firm mówiące, jak kształtować siebie i swoich pracowników na drodze do rynkowego sukcesu".
Tomasz Czechowicz

SPIS TREŚCI

Wstęp

Orientacja i koncepcja marketingowa - kilka słów wprowadzenia

Rozdział 1. Facelifting koncepcji marketingowej - kaprys czy konieczność
Ewolucja koncepcji marketingowej
Wyznaczniki Nowej Koncepcji Marketingowej
Orientacja na klienta głównym wyznacznikiem Nowej Koncepcji Marketingowej
Budowanie lojalności klienta koniecznym uzupełnieniem orientacji na klienta
Marketing pełnej jakości warunkiem tworzenia pierwszorzędnej wartości dla klienta
Orientacja na kooperanta, klienta wewnętrznego i integracja interfunkcjonalna jako składniki rynkowego sukcesu przedsiębiorstwa
Wiedza o konkurencie warunkiem koniecznym funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa
Kluczowe kompetencje źródłem przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa
Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie jako strategiczne decyzje w procesie formułowania strategii marketingowej
Produkt, cena, dystrybucja, promocja - współczesne tendencje
Marketing etyczny i odpowiedzialności społecznej w świetle Nowej Koncepcji Marketingowej
Wymiary Nowej Koncepcji Marketingowej
Orientacja marketingowa a produktywność przedsiębiorstwa

Rozdział 2. Być albo nie być zorientowanym marketingowo - oto jest pytanie
Współczesne oblicze orientacji marketingowej
Definicje, elementy składowe oraz fazy nasilenia orientacji marketingowej
Przesłanki warunkujące osiągnięcie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa

Rozdział 3. Kultura marketingowa przedsiębiorstw
Fenomen kultury organizacyjnej
Nowa Koncepcja Marketingowa a kultura organizacyjna
Model kultury marketingowej
Metodologia badań i opis narzędzi badawczych
Propozycja modelu kultury marketingowej
Jak zdiagnozować orientację i kulturę marketingową w przedsiębiorstwie

Rozdział 4. W kierunku przyszłości, która już się zaczęła
Wpływ Internetu i technik multimedialnych na Nową Koncepcję Marketingową
Orientacja na partnera
Orientacja na konkurenta
Integracja interfunkcjonalna
Wyróżniające firmę kompetencje
Segmentacja, różnicowanie i pozycjonowanie
Innowacyjność produktu/usługi
Dbałość o wizerunek i reputację firmy
Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie zmiany kultury organizacyjnej
Architektura "prawdziwie zdrowej" organizacji
Potęga wartości
Definicja i przesłanie Zarządzania Poprzez Wartości (ZPW)
Ewolucja Zarządzania Poprzez Wartości
Wartości -> przywabiacze niepokoju (chaosu)
Zarządzanie - podróżą w ZPW

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 83-01-13392-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl