Dodano produkt do koszyka

Promocja

KULTURA I PRZYRODA W TURYSTYCE GÓRSKIEJ

KULTURA I PRZYRODA W TURYSTYCE GÓRSKIEJ

red.nauk.BOLESŁAW IWAN

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA TURYSTYKI I JĘZYKÓW OBCYCH W WARSZAWIE

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-941596-1-0

191 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Książka pt. Kultura i przyroda w turystyce górskiej zawiera analizę problematyki z zakresu turystyki górskiej w Polsce. Autorzy publikacji podjęli się ważnego zadania identyfikacji walorów podregionów górskich i podgórskich z perspektywy rozwoju turystyki na tych terenach. Autorzy wykazali również, iż turystyka górska w Polsce jest silnie związana z historią i tradycją oraz kulturą narodową. Góry oferują bowiem turystom wiele korzyści w wymiarze doznań estetycznych, rekreacji, sportu, zdrowia, a także edukacji. Autorzy wskazali także, iż wysiłki promocyjne i próby budowy marki, jako działania marketingowe adresowane do turystów, mają uzasadnienie w niezwykłych walorach przyrodniczych i antropogenicznych obszarów górskich i podgórskich.Z recenzji dr. Dariusza Strzębickiego

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

STANISŁAW PIEKARSKI

Zimowe marsze Huculskim Szlakiem II Brygady Legionów Polskich organizowane w latach 1933-1939 jako przykład symbiozy turystyki, sportu i polityki

KAROLINA IWAN, BOLESŁAW IWAN

Szlaki turystyczne w Górach Świętokrzyskich

JANUSZ MAJEWSKI

Zabytki techniki i przemysłu jako wizerunkowy produkt turystyczny województwa świętokrzyskiego

JOANNA ZAGDAŃSKA

Ogólnopolskie akcje promocji turystycznej polskich Karpat w latach 1932-1939

MAŁGORZATA WESOŁOWSKA, IWONA HODOROWICZ

Promocja miasta i regionu na przykładzie Jarmarku Podhalańskiego

HANNA MAKAŁA

Regionalne zwyczaje i specjały kulinarne na Podhalu jako element dziedzictwa kulturowego w turystyce

DANUTA CZEKAJ

Turystyka uzdrowiskowa w gospodarce XXI w. na przykładzie uzdrowisk zlokalizowanych w polskich górach

WIESŁAW SZCZĘSNY

Zasady zachowania turystów podczas pobytu w górach

MARZENA KACPRZAK

Agroturystyka jako szansa rozwoju turystyki rodzinnej - przykład Małopolski

Kod wydawnictwa: 978-83-941596-1-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl