KULTURA I PRZYRODA W TURYSTYCE GÓRSKIEJ
red.nauk.BOLESŁAW IWAN
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA TURYSTYKI I JĘZYKÓW OBCYCH W WARSZAWIE
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-941596-1-0
191 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
Książka pt. Kultura i przyroda w turystyce górskiej zawiera analizę problematyki z zakresu turystyki górskiej w Polsce. Autorzy publikacji podjęli się ważnego zadania identyfikacji walorów podregionów górskich i podgórskich z perspektywy rozwoju turystyki na tych terenach. Autorzy wykazali również, iż turystyka górska w Polsce jest silnie związana z historią i tradycją oraz kulturą narodową. Góry oferują bowiem turystom wiele korzyści w wymiarze doznań estetycznych, rekreacji, sportu, zdrowia, a także edukacji. Autorzy wskazali także, iż wysiłki promocyjne i próby budowy marki, jako działania marketingowe adresowane do turystów, mają uzasadnienie w niezwykłych walorach przyrodniczych i antropogenicznych obszarów górskich i podgórskich.Z recenzji dr. Dariusza Strzębickiego
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
STANISŁAW PIEKARSKI
Zimowe marsze Huculskim Szlakiem II Brygady Legionów Polskich organizowane w latach 1933-1939 jako przykład symbiozy turystyki, sportu i polityki
KAROLINA IWAN, BOLESŁAW IWAN
Szlaki turystyczne w Górach Świętokrzyskich
JANUSZ MAJEWSKI
Zabytki techniki i przemysłu jako wizerunkowy produkt turystyczny województwa świętokrzyskiego
JOANNA ZAGDAŃSKA
Ogólnopolskie akcje promocji turystycznej polskich Karpat w latach 1932-1939
MAŁGORZATA WESOŁOWSKA, IWONA HODOROWICZ
Promocja miasta i regionu na przykładzie Jarmarku Podhalańskiego
HANNA MAKAŁA
Regionalne zwyczaje i specjały kulinarne na Podhalu jako element dziedzictwa kulturowego w turystyce
DANUTA CZEKAJ
Turystyka uzdrowiskowa w gospodarce XXI w. na przykładzie uzdrowisk zlokalizowanych w polskich górach
WIESŁAW SZCZĘSNY
Zasady zachowania turystów podczas pobytu w górach
MARZENA KACPRZAK
Agroturystyka jako szansa rozwoju turystyki rodzinnej - przykład Małopolski
Kod wydawnictwa: 978-83-941596-1-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.