KONSUMPCJA W CZASIE PANDEMII. JAK KRYZYS SPOWODOWANY PANDEMIĄ COVID-19 ZMIENIŁ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?
PAWEŁ CHLIPAŁA, AGNIESZKA ŻBIKOWSKA
Wydawnictwo: PWE
Cena: 49.90 zł
39.42 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-208-2506-0
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2022 |
|
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19.
Zawiera:
- rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
- dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
- przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
1. Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji
1.1. Kryzys a zachowania konsumentów - ujęcie modelowe
1.2. Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce
1.3. Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa
1.4. COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych
2. Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii - aspekty terminologiczne i metodyczne
2.1. Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta
2.2. Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu
2.3. Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 - problemy terminologiczno-metodyczne
2.4. Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów
3. Konsumpcja w czasach pandemii - zachowania, trendy
3.1. Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa
3.2. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii
3.3. Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji
3.4. Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii
4. Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze - pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów
4.1. Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii
4.2. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19
4.3. Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety
Załącznik 2. Scenariusz wywiadu pogłębionego
Kod wydawnictwa: 978-83-208-2506-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.