Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONSUMPCJA W CZASIE PANDEMII. JAK KRYZYS SPOWODOWANY PANDEMIĄ COVID-19 ZMIENIŁ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?

KONSUMPCJA W CZASIE PANDEMII. JAK KRYZYS SPOWODOWANY PANDEMIĄ COVID-19 ZMIENIŁ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?

PAWEŁ CHLIPAŁA, AGNIESZKA ŻBIKOWSKA

Wydawnictwo: PWE

Cena: 49.90 zł 39.42 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-208-2506-0
 
168 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022
 

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19.

Zawiera:
- rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
- dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
- przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

1. Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji
1.1. Kryzys a zachowania konsumentów - ujęcie modelowe
1.2. Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce
1.3. Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa
1.4. COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych

2. Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii - aspekty terminologiczne i metodyczne
2.1. Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta
2.2. Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu
2.3. Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 - problemy terminologiczno-metodyczne
2.4. Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów

3. Konsumpcja w czasach pandemii - zachowania, trendy
3.1. Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa
3.2. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii
3.3. Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji
3.4. Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii

4. Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze - pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów
4.1. Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii
4.2. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19
4.3. Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety

Załącznik 2. Scenariusz wywiadu pogłębionego

Kod wydawnictwa: 978-83-208-2506-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl