KONSUMENCI SENIORZY WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH
TOMASZ OLEJNICZAK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 44.90 zł
40.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-66199-14-9
266 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Publikacja stanowi interesujący materiał o znaczących walorach poznawczych - odkrywa dotychczas nierozpoznane tendencje, tworząc kompendium wiedzy o zachowaniach rynkowych konsumentów seniorów, a zwłaszcza o istotnych czynnikach wpływających na ich skłonność do akceptacji i zakupu innowacji produktowych. Zakres badań jest nowatorski, obszerny i ambitnie zrealizowany. Treść opracowania ma też wartość praktyczną, może być użyteczną bazą dla podjęcia właściwych decyzji w polityce marketingowej firm wprowadzających na rynek innowacyjne oferty.Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Grażyny Światowy"Praca jest podsumowaniem wieloletnich badań Autora [...], który pierwszy w Polsce zbadał zachowania konsumpcyjne osób starszych wobec produktów innowacyjnych. Główny cel pracy należy uznać za pionierski, a jego realizację przez rozpoznanie empiryczne za bardzo trudną ze względu na niezwykle zróżnicowaną populację seniorów. Publikacja ma istotny wymiar poznawczy w odniesieniu do zaspokojenia potrzeb osób w wieku 60+ oraz wymiar aplikacyjny, prezentuje bowiem determinanty zachowań konsumpcyjnych seniorów, które mogą być ważne dla tworzenia nowej oferty na rynku przez polskie przedsiębiorstwa [...]. Autor przez swoją obszerną pracę dokuŞmentuje aktywność naukową, ważną w kontekście społecznym i gospodarczym".Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Teresy Słaby
SPIS TREŚCI
WSTĘP ROZDZIAŁ 1SPOŁECZNY I EKONOMICZNY POTENCJAŁ KONSUMENTÓWSENIORÓW 1.1. Procesy demograficzne w Polsce 1.2. Zróżnicowanie podejścia do problemu starości 1.3. Aspekty psychospołeczne i zdrowotne życia seniorów1.4. Zabezpieczenie materialne i struktura konsumpcji seniorów w Polsce ROZDZIAŁ 2INNOWACJA PRODUKTOWA JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃKONSUMENTÓW SENIORÓW 2.1. Konsumenci seniorzy jako uczestnicy rynku 2.2. Istota innowacji produktowych dla seniora 2.3. Proces akceptacji innowacji produktowych przez konsumentów2.4. Wyznaczniki innowacyjności zachowań konsumentów ROZDZIAŁ 3POSTAWY KONSUMENTÓW SENIORÓW WOBEC INNOWACJI 3.1. Metodyka badań zachowań konsumentów seniorów 3.2. Postawy seniorów wobec zmian otoczenia 3.3. Zwyczaje zakupowe konsumentów seniorów ROZDZIAŁ 4ZAKUPY INNOWACJI PRODUKTOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓWSENIORÓW 4.1. Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów 4.2. Postrzeganie innowacji produktowych przez seniorów 4.3. Zakupy i konsumpcja innowacji produktowych przez seniorów ROZDZIAŁ 5MODEL AKCEPTACJI INNOWACJI PRODUKTOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW SENIORÓW NA RYNKU PRODUKTÓW FMCG 5.1. Determinanty zakupu innowacji produktowych przez konsumentów na rynkuproduktów FMCG5.2. Akceptacja innowacji produktowych przez konsumentów seniorów na rynkuproduktów FMCG - ujęcie modelowe 5.3. Segmentacja konsumentów seniorów ze względu na innowacyjność postawna rynku produktów FMCG ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA ZAŁĄCZNIKISPIS TABEL SPIS RYSUNKÓW SENIOR CONSUMERS TOWARDS PRODUCT INNOYATIONS
Kod wydawnictwa: 978-83-66199-14-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.