Dodano produkt do koszyka

Promocja

KONSUMENCI SENIORZY WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH

KONSUMENCI SENIORZY WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH

TOMASZ OLEJNICZAK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 44.90 zł 40.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66199-14-9

Książkę znajdziesz w działach:
SOCJOLOGIA, HANDEL

266 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

 

Publikacja stanowi interesujący materiał o znaczących walorach poznawczych - odkrywa dotychczas nierozpoznane tendencje, tworząc kompendium wiedzy o zachowaniach rynkowych konsumentów seniorów, a zwłaszcza o istotnych czynnikach wpływających na ich skłonność do akceptacji i zakupu innowacji produktowych. Zakres badań jest nowatorski, obszerny i ambitnie zrealizowany. Treść opracowania ma też wartość praktyczną, może być użyteczną bazą dla podjęcia właściwych decyzji w polityce marketingowej firm wprowadzających na rynek innowacyjne oferty.Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Grażyny Światowy"Praca jest podsumowaniem wieloletnich badań Autora [...], który pierwszy w Polsce zbadał zachowania konsumpcyjne osób starszych wobec produktów innowacyjnych. Główny cel pracy należy uznać za pionierski, a jego realizację przez rozpoznanie empiryczne za bardzo trudną ze względu na niezwykle zróżnicowaną populację seniorów. Publikacja ma istotny wymiar poznawczy w odniesieniu do zaspokojenia potrzeb osób w wieku 60+ oraz wymiar aplikacyjny, prezentuje bowiem determinanty zachowań konsumpcyjnych seniorów, które mogą być ważne dla tworzenia nowej oferty na rynku przez polskie przedsiębiorstwa [...]. Autor przez swoją obszerną pracę dokuŞmentuje aktywność naukową, ważną w kontekście społecznym i gospodarczym".Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Teresy Słaby

SPIS TREŚCI

WSTĘP ROZDZIAŁ 1SPOŁECZNY I EKONOMICZNY POTENCJAŁ KONSUMENTÓWSENIORÓW 1.1. Procesy demograficzne w Polsce 1.2. Zróżnicowanie podejścia do problemu starości 1.3. Aspekty psychospołeczne i zdrowotne życia seniorów1.4. Zabezpieczenie materialne i struktura konsumpcji seniorów w Polsce ROZDZIAŁ 2INNOWACJA PRODUKTOWA JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃKONSUMENTÓW SENIORÓW 2.1. Konsumenci seniorzy jako uczestnicy rynku 2.2. Istota innowacji produktowych dla seniora 2.3. Proces akceptacji innowacji produktowych przez konsumentów2.4. Wyznaczniki innowacyjności zachowań konsumentów ROZDZIAŁ 3POSTAWY KONSUMENTÓW SENIORÓW WOBEC INNOWACJI 3.1. Metodyka badań zachowań konsumentów seniorów 3.2. Postawy seniorów wobec zmian otoczenia 3.3. Zwyczaje zakupowe konsumentów seniorów ROZDZIAŁ 4ZAKUPY INNOWACJI PRODUKTOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓWSENIORÓW 4.1. Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów 4.2. Postrzeganie innowacji produktowych przez seniorów 4.3. Zakupy i konsumpcja innowacji produktowych przez seniorów ROZDZIAŁ 5MODEL AKCEPTACJI INNOWACJI PRODUKTOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW SENIORÓW NA RYNKU PRODUKTÓW FMCG 5.1. Determinanty zakupu innowacji produktowych przez konsumentów na rynkuproduktów FMCG5.2. Akceptacja innowacji produktowych przez konsumentów seniorów na rynkuproduktów FMCG - ujęcie modelowe 5.3. Segmentacja konsumentów seniorów ze względu na innowacyjność postawna rynku produktów FMCG ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA ZAŁĄCZNIKISPIS TABEL SPIS RYSUNKÓW SENIOR CONSUMERS TOWARDS PRODUCT INNOYATIONS

Kod wydawnictwa: 978-83-66199-14-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl