Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
KOMUNIKOWANIE TOŻSAMOŚCI RYNKOWEJ W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM
ANNA MARIA NIKODEMSKA-WOŁOWIK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI
Cena: 41.90 zł
37.71 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7326-514-1
zarządzanie strategiczne
298 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
W niniejszej publikacji dokonano przeglądu teorii ekonomicznych, wyłaniając z nich determinanty komunikowania tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym. Podjęto próbę retrospektywnego ujęcia kształtowania tożsamości dla uwypuklenia jej genezy oraz ukazano związek tożsamości z systemem komunikacji społecznej. Przeanalizowano elementy otoczenia międzynarodowego pod kątem ich wpływu na kształtowanie tożsamości rynkowej. Wyodrębniono cztery grupy przymiotów tożsamości: przymioty wynikające z profilu organizacji, strategiczne, aksjologiczne oraz symboliczne. Wyraziście określone przymioty jako cenne aktywa niematerialne organizacji stanowią bowiem istotny czynnik tworzenia przewagi konkurencyjnej i sprzyjają budowaniu więzi partnerskich na rynku. Ukazując znaczenie procesu transponowania tożsamości na wizerunek, tzw. identyfikacji całościowej, skategoryzowano narzędzia komunikowania tożsamości. Wiele miejsca poświęcono także przedsiębiorstwom rodzinnym funkcjonującym w otoczeniu międzynarodowym i realizującym koncepcję tożsamości.
Kod wydawnictwa: 978-83-7326-514-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.