KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE KSZTAŁCENIA. WYKORZYSTANIE PLATFORM E-LEARNINGOWYCH
AGNIESZKA MOLGA, PATRYCJA SITO, MAREK WÓJTOWICZ
Wydawnictwo: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-HUMANISTYCZNY W RADOMIU
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7351-850-6
374 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
W pracy przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z kształceniem zdalnym. Zostały omówione metody prezentowania materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technik oferowanych przez platformy edukacyjne.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
ISTOTA E-LEARNINGU
1.1. Wprowadzenie do zdalnego nauczania
1.2. Podstawy e-learningu
1.3. Formy e-learningu
1.4. Metodyka kursów e-learningowych
1.5. E-learning- zalety i wady
1.5.1. E-learning- zalety i wady z punktu widzenia studenta
1.5.2. E-learning- zalety i wady z punktu widzenia nauczyciela
1.6. Skuteczność e-learningu
1.7. Wykorzystanie e-learningu w edukacji
1.8. Porównanie umiejętności wykorzystywanych w procesie kształcenia metodą tradycyjną i e-learningową
PLATFORMY E-LEARNINGOWE
2.1. Platformy bezpłatne
2.2. Platformy płatne
2.3. Zalety platform oraz ich wykorzystanie w edukacji
2.4. Platformy e-learningowe w polskich instytucjach edukacyjnych
WPROWADZENIE SZKOLEŃ E-LEARNINGOWYCH NA PLATFORMĘ ZDALNEGO NAUCZANIA
3.1. Cele kształcenia
3.2. Organizacja szkoleń
3.3. Treść kształcenia
3.4. Struktura kursu zdalnego
KURSY E-LEARNINGOWE
4.1. Podstawowe informacje o kursach e-learningowe
4.2. Rodzaje kursów
4.3. Zalety i wady kursów internetowych
4.4. Jak stworzyć dobry kurs e-learningowy?
SCENARIUSZ KURSU ZDALNEGO
5.1. Zasady tworzenia scenariusza
5.2. Struktura scenariusza kursu zdalnego
PROFIL UCZNIA I NAUCZYCIELA W KSZTAŁCENIU ZDALNYM
6.1. Funkcjonalności platformy zdalnego nauczania
6.2. Sylwetka uczącego się w e-learningu
6.3. Relacje uczeń-nauczyciel-uczeń
6.4. Rola i zadania nauczyciela
6.5. Aktywizacja i motywacja uczestników kształcenia zdalnego
WYKORZYSTANIE W PRAKTYCE PLATFORMY MOODLE
7.1. Instalacja i konfiguracja platformy
7.2. Instalacja dodatkowych wtyczek
7.3. Modyfikacja wyglądu platformy
7.4. Dodawanie użytkowników
7.5. Tworzenie i konfiguracja kursu
7.6. Przypisywanie uprawnień w obrębie kursu
7.7. Dodawanie materiałów dydaktycznych
KURS PROGRAMU MS WORD
8.1. Lekcja nr 1. Uruchomienie programu MS Word
8.1.1. Zapoznanie z interfejsem użytkownika programu MS Word
8.1.2. Wstążka
8.2. Lekcja nr 2. Karta NARZĘDZIA GŁÓWNE
(czcionka, krój tekstu, kolor, wielkość znaku, pogrubienie,
kursywa, podkreślenie, przekreślenie)
8.3. Lekcja nr 3. Karta NARZĘDZIA GŁÓWNE - AKAPIT
(wyrównanie tekstu, wcięcie akapitu, interlinia,
punktory i numerowanie)
8.4. Lekcja nr 4. Karta Narzędzia Główne - Style (style tekstu)
8.5. Lekcja nr 5. Karta WSTAWIANIE
(strona tytułowa, tabele, obiekty graficzne)
8.6. Lekcja nr 6. Karta WSTAWIANIE
(hiperłącze, nagłówek, stopka, numery stron, pola tekstowe, równania i symbole)
8.7. Lekcja nr 7. Karta UKŁAD STRONY
(motywy, ustawienia strony, tło strony, akapit)
8.8. Lekcja nr 8. Karta UKŁAD STRONY
(marginesy, orientacja, rozmiar strony, tekst w kolumnach,
kolor strony, obramowania stron oraz wcięcie)
8.9. Lekcja nr 9. Karta ODWOŁANIA
(spis treści, przypisy, cytaty, bibliografia)
8.10. Lekcja nr 10. Karta RECENZJA (sprawdzanie pisowni, wybór języka, komentarze, szyfrowanie dokumentów)
8.11. Lekcja nr 11. Karta WIDOK
(widoki dokumentu, pokazywanie, powiększenie okna)
8.12. Lekcja nr 12. Tworzenie i zamykanie dokumentów
8.12.1. Otwieranie istniejących dokumentów
8.12.2. Zapisywanie i zamykanie dokumentu
KURS PROGRAMU AUTOCAD
9.1. Lekcja nr 1. Wprowadzenie do kursu - charakterystyka programu AutoCAD
9.2. Lekcja nr 2. Rysowanie podstawowych figur geometrycznych
9.3. Lekcja nr 3 - Tworzenie polilinii, łuków i wielokątów
9.4. Lekcja nr 4 - Modyfikacja rysunków z wykorzystaniem
funkcji kopiuj, przesuń oraz obróć
9.5. Lekcja nr 5 - Modyfikacja rysunków przy użyciu opcji lustro, odsuń oraz szyk
9.6. Lekcja nr 6 - Modyfikacja rysunków z wykorzystaniem
funkcji utnij, wydłuż, fazuj, zaokrąglij, rozciągnij oraz skala
9.7. Lekcja nr 7 - Wymiar, szerokość linii i kreskowanie
9.8. Lekcja nr 8- Lokalizacja i zoom
9.9. Lekcja nr 9 - Wykonanie projektu z wykorzystaniem poznanych funkcji
BIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 978-83-7351-850-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.