Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE KSZTAŁCENIA. WYKORZYSTANIE PLATFORM E-LEARNINGOWYCH

KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE KSZTAŁCENIA. WYKORZYSTANIE PLATFORM E-LEARNINGOWYCH

AGNIESZKA MOLGA, PATRYCJA SITO, MAREK WÓJTOWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-HUMANISTYCZNY W RADOMIU

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7351-850-6

374 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

W pracy przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z kształceniem zdalnym. Zostały omówione metody prezentowania materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem nowoczesnych technik oferowanych przez platformy edukacyjne.

SPIS TREŚCI

WPROWADZENIE

ISTOTA E-LEARNINGU
1.1. Wprowadzenie do zdalnego nauczania
1.2. Podstawy e-learningu
1.3. Formy e-learningu
1.4. Metodyka kursów e-learningowych
1.5. E-learning- zalety i wady
1.5.1. E-learning- zalety i wady z punktu widzenia studenta
1.5.2. E-learning- zalety i wady z punktu widzenia nauczyciela
1.6. Skuteczność e-learningu
1.7. Wykorzystanie e-learningu w edukacji
1.8. Porównanie umiejętności wykorzystywanych w procesie kształcenia metodą tradycyjną i e-learningową

PLATFORMY E-LEARNINGOWE
2.1. Platformy bezpłatne
2.2. Platformy płatne
2.3. Zalety platform oraz ich wykorzystanie w edukacji
2.4. Platformy e-learningowe w polskich instytucjach edukacyjnych

WPROWADZENIE SZKOLEŃ E-LEARNINGOWYCH NA PLATFORMĘ ZDALNEGO NAUCZANIA
3.1. Cele kształcenia
3.2. Organizacja szkoleń
3.3. Treść kształcenia
3.4. Struktura kursu zdalnego

KURSY E-LEARNINGOWE
4.1. Podstawowe informacje o kursach e-learningowe
4.2. Rodzaje kursów
4.3. Zalety i wady kursów internetowych
4.4. Jak stworzyć dobry kurs e-learningowy?

SCENARIUSZ KURSU ZDALNEGO
5.1. Zasady tworzenia scenariusza
5.2. Struktura scenariusza kursu zdalnego

PROFIL UCZNIA I NAUCZYCIELA W KSZTAŁCENIU ZDALNYM
6.1. Funkcjonalności platformy zdalnego nauczania
6.2. Sylwetka uczącego się w e-learningu
6.3. Relacje uczeń-nauczyciel-uczeń
6.4. Rola i zadania nauczyciela
6.5. Aktywizacja i motywacja uczestników kształcenia zdalnego

WYKORZYSTANIE W PRAKTYCE PLATFORMY MOODLE
7.1. Instalacja i konfiguracja platformy
7.2. Instalacja dodatkowych wtyczek
7.3. Modyfikacja wyglądu platformy
7.4. Dodawanie użytkowników
7.5. Tworzenie i konfiguracja kursu
7.6. Przypisywanie uprawnień w obrębie kursu
7.7. Dodawanie materiałów dydaktycznych

KURS PROGRAMU MS WORD
8.1. Lekcja nr 1. Uruchomienie programu MS Word
8.1.1. Zapoznanie z interfejsem użytkownika programu MS Word
8.1.2. Wstążka
8.2. Lekcja nr 2. Karta NARZĘDZIA GŁÓWNE
(czcionka, krój tekstu, kolor, wielkość znaku, pogrubienie,
kursywa, podkreślenie, przekreślenie)
8.3. Lekcja nr 3. Karta NARZĘDZIA GŁÓWNE - AKAPIT
(wyrównanie tekstu, wcięcie akapitu, interlinia,
punktory i numerowanie)
8.4. Lekcja nr 4. Karta Narzędzia Główne - Style (style tekstu)
8.5. Lekcja nr 5. Karta WSTAWIANIE
(strona tytułowa, tabele, obiekty graficzne)
8.6. Lekcja nr 6. Karta WSTAWIANIE
(hiperłącze, nagłówek, stopka, numery stron, pola tekstowe, równania i symbole)
8.7. Lekcja nr 7. Karta UKŁAD STRONY
(motywy, ustawienia strony, tło strony, akapit)
8.8. Lekcja nr 8. Karta UKŁAD STRONY
(marginesy, orientacja, rozmiar strony, tekst w kolumnach,
kolor strony, obramowania stron oraz wcięcie)
8.9. Lekcja nr 9. Karta ODWOŁANIA
(spis treści, przypisy, cytaty, bibliografia)
8.10. Lekcja nr 10. Karta RECENZJA (sprawdzanie pisowni, wybór języka, komentarze, szyfrowanie dokumentów)
8.11. Lekcja nr 11. Karta WIDOK
(widoki dokumentu, pokazywanie, powiększenie okna)
8.12. Lekcja nr 12. Tworzenie i zamykanie dokumentów
8.12.1. Otwieranie istniejących dokumentów
8.12.2. Zapisywanie i zamykanie dokumentu

KURS PROGRAMU AUTOCAD
9.1. Lekcja nr 1. Wprowadzenie do kursu - charakterystyka programu AutoCAD
9.2. Lekcja nr 2. Rysowanie podstawowych figur geometrycznych
9.3. Lekcja nr 3 - Tworzenie polilinii, łuków i wielokątów
9.4. Lekcja nr 4 - Modyfikacja rysunków z wykorzystaniem
funkcji kopiuj, przesuń oraz obróć
9.5. Lekcja nr 5 - Modyfikacja rysunków przy użyciu opcji lustro, odsuń oraz szyk
9.6. Lekcja nr 6 - Modyfikacja rysunków z wykorzystaniem
funkcji utnij, wydłuż, fazuj, zaokrąglij, rozciągnij oraz skala
9.7. Lekcja nr 7 - Wymiar, szerokość linii i kreskowanie
9.8. Lekcja nr 8- Lokalizacja i zoom
9.9. Lekcja nr 9 - Wykonanie projektu z wykorzystaniem poznanych funkcji

BIBLIOGRAFIA

Kod wydawnictwa: 978-83-7351-850-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl