DYLEMATY I WYZWANIA EDUKACJI WYBRANE PROBLEMY
red.nauk.DANUTA MORAŃSKA
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO EDUKACYJNE AKAPIT
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-63955-83-0
188 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Edukacja w dobie pandemii ulega głębokim przemianom, a stymulują je także nowe spojrzenia na koncepcje edukowania dzieci i młodzieży. Prezentowana książka skierowana jest przede wszystkim dla ludzi poszukujących, wychodzących poza schematy współczesnego myślenia o nauczaniu i uczeniu się - od krytycznego spojrzenia na kompetencje nauczycieli, przez możliwości kształcenia demokratycznego i skuteczne metody edukacji zdalnej, aż po takie wyzwania jak profilaktyka cyberzaburzeń, cyberprzemocy oraz rola pedagoga w edukacji medialnej. Publikacja zawiera propozycje praktycznych rozwiązań, podpowiedzi, przez co może być wsparciem metodycznym dla dyrektorów szkół, nauczycieli, wychowawców, a także pedagogów i psychologów szkolnych oraz pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Książka powstała jako efekt współpracy Wydawnictwa Edukacyjnego "Akapit" oraz Oficyny Wydawniczej Humanitas. Została przygotowana w ramach projektu "Edukacja 4.0 - Dokąd zmierzamy? Nowa rzeczywistość edukacyjna w systemie zmiany cywilizacyjnej" realizowanego przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu.
SPIS TREŚCI
Wstęp
CZĘŚĆ I. EDUKACJA WOBEC WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ
Rozdział 1. Nauczyciel i˙uczeń we˙współczesnej szkole
DANUTA MORAŃSKA
Rozdział 2. Dydaktyka w˙szkołach demokratycznych w˙Polsce
MATEUSZ GREŃ
Rozdział 3. Kształcenie współczesnych inżynierów˙-
wybrane aspekty metodyczne
MARTA CIESIELKA
Rozdział 4. Wdrażanie nauki zdalnej˙- nowe perspektywy edukacji
(doświadczenia, refleksje, wnioski)
EWELINA MAJEWSKA PYRKOSZ
Rozdział 5. Projekt zajęć logorytmicznych z˙wykorzystaniem
środków audiowizualnych u˙dzieci
z˙niepełnosprawnością sprzężoną
MAŁGORZATA KOWALSKA-KANTYKA, KAROLINA KANTYKA-DZIWISZ
CZĘŚĆ II. PROFILAKTYKA W˙EDUKACJI
Rozdział 6. Cyberzaburzenia˙- efekt uboczny braku edukacji medialnej
MARIUSZ Z. JĘDRZEJKO, MAŁGORZATA CHMIELEWSKA
Rozdział 7. Pedagog szkolny w˙edukacji medialnej˙- realia i˙perspektywy
MAŁGORZATA GOSEK
Rozdział 8. Profilaktyka cyberprzemocy rówieśniczej
jako element kształtowania kultury cyfrowej
DARIUSZ SARZAŁA, FILIP PIESTRZYŃSKI
Rozdział 9. Analiza korelacji pomiędzy socjalizacją,
poczuciem własnej wartości, satysfakcją z˙życia uniwersyteckiego,
intensywnością korzystania z˙Facebooka a˙wynikami w˙nauce
w˙świetle wyników eksperymentalnych
RENATA STAŚKO
Zakończenie
Kod wydawnictwa: 978-83-63955-83-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.