Dodano produkt do koszyka

Promocja

INSTRUMENTY ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYCZNYM PERSPEKTYWA ORGANIZACYJNEGO UCZENIA SIĘ

INSTRUMENTY ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYCZNYM PERSPEKTYWA ORGANIZACYJNEGO UCZENIA SIĘ

JAREMA BATORSKI

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

Cena: 41.90 zł 37.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-233-3464-4

180 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013

Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Zarządzanie organizacją w kryzysie
1.1. Podejścia do zarządzania w kryzysie
1.2. Instrumenty zarządzania w sytuacji kryzysowej organizacji
1.3. Zarządzanie kryzysowe w polskich przedsiębiorstwach

2. Koncepcja organizacyjnego uczenia się
2.1. Pojęcie organizacyjnego uczenia się
2.2. Organizacyjne uczenie się jako dzielenie się założeniami
2.3. Procesy uczenia się i zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach
turystycznych

3. Paradoksy sytuacji kryzysowej i organizacyjnego uczenia się.
Założenia badawcze
3.1. Istniejący stan wiedzy w zakresie tematu badań
3.2. Metodyka badań

4. Polski rynek turystyczny a globalny kryzys gospodarczy
4.1. Kryzys gospodarczy a branża turystyczna
4.2. Polski rynek turystyczny w okresie dekoniunktury

5. Analiza przypadków: uczenie się dla kryzysu czy kryzys dla uczenia się?
5.1. Przypadek Rainbow Tours
5.2. Przypadek PLL LOT
5.3. Przypadek uprowadzenia statku morskiego
5.4. Podsumowanie

6. Modele zarządzania w pensjonacie Villa Neve
6.1. Wprowadzenie
6.2. Postępowanie badawcze
6.3. Wyniki badań
6.4. Podsumowanie i rekomendacje

7. Zarządzanie kryzysowe w polskich przedsiębiorstwach turystycznych.
Charakterystyka badań ilościowych
7.1. Podstawy metodyczne badań
7.2. Wyniki badań
7.3. Podsumowanie

8. Instrumenty zarządzania w sytuacji kryzysowej przedsiębiorstwa
turystycznego: propozycje metodologiczne
8.1. Budowa zdolności do zarządzania kryzysowego
8.2. Projektowanie modelu biznesu przedsiębiorstwa uczącego się
w kryzysie

Zakończenie

Spis rysunków

Spis tablic

Literatura

Załączniki
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4

Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-233-3464-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl