PRACOWNIA HOTELARSKA CZ.1 ĆWICZENIA DLA ZAWODU TECHNIK HOTELARSTWA KWALIFIKACJA TG.12. PLANOWANIE I REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI
ALEKSANDRA LEWANDOWSKA
Wydawnictwo: FORMAT AB
Cena: 37.90 zł
34.11 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-89184-83-2
format: A4 oprawa: miękka Rok wydania: 2019 |
|
Ćwiczenia "Pracownia hotelarska cz. 1" przeznaczone są do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji TG.12. Planowanie i realizacja usług w recepcji, do rozwiązywania podczas zajęć w pracowniach, ale świetnie sprawdzą się również jako powtórka materiału z zakresu kwalifikacji TG.12. Na końcu każdego rozdziału znajdują się testy oraz pytania powtórkowe.Ćwiczenia wydane zostały w formacie A4 w wersji kolorowej, tak aby ułatwić uczniom rozwiązywanie oraz przyswajanie materiału. Zawierają ponad 200 różnego rodzaju ćwiczeń, zadań i poleceń.
SPIS TREŚCI
ORGANIZACJA PRACY W HOTELARSTWIEI. Podstawy hotelarstwaII. Klasyfikacja turystyki. Formy i rodzaje turystyki III. Podstawowe pojęcia z zakresu hotelarstwa IV. Klasyfikacja obiektów świadczących usługi hotelarskieV. Rozwój hotelarstwa na świecie i w Polsce VI. Międzynarodowe i krajowe organizacje hotelarskie VII. Współczesne systemy i sieci hotelowe w Polsce i na świecieVIII. Kategoryzacja obiektów hotelarskichIX. Wybrane rodzaje bazy noclegowej X. Budynek hotelowy i jego otoczenie XI. Wybrane zagadnienia dotyczące organizacji pracy w obiektach hotelarskich DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI I. Rodzaje i typy gości hotelowychII. Instrumenty promocji usług hotelarskich III. Bezpieczeństwo gości hotelowych i ich mienia IV. Podstawowe zagadnienia z bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektów hotelarskich V. Personel hotelowy VI. Zespół recepcyjnyVII. Wyposażenie recepcji hotelowej VIII. Oprogramowanie komputerowe recepcji hotelowej IX. Służba parterowa w obiekcie hotelarskim X. Zadania recepcji właściwej XI. Rezerwacja usług hotelarskich XII. Procedury obsługi gości przyjeżdżających i wyjeżdżającychXIII. Procedury w czasie pobytu gości XIV. Obsługa gości specjalnychXV. Powtórzenie wiadomości z działu Działalność recepcji DOKUMENTACJA HOTELOWA I. Dokumentacja recepcji II. Ćwiczenia związane z wypełnianiem dokumentacji hotelowejIII. Zasady rozliczania kosztów pobytu gości w obiekcie hotelarskimIV. Ćwiczenia związane z wypełnianiem dokumentacji hotelowej V. Test powtórkowy dotyczący dokumentacji hotelowej BIBLIOGRAFIA
Kod wydawnictwa: 978-83-89184-83-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.