Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
IMPLEMENTACJA STRATEGII ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE UJĘCIE SYSTEMOWE
GRACJANA NOGA
Wydawnictwo: POLTEXT
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8175-211-4
176 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii towarzyszy duży stopień złożoności, co powoduje, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długofalowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje o strategii dostępne na rynku wydawniczym nie ułatwiają menedżerom zadania, gdyż najczęściej są one poświęcone cząstkowemu, teoretycznemu lub praktycznemu opisowi wybranych zagadnień wdrażania strategii.
Tę lukę stara się wypełnić niniejsza monografia, która proponuje kompleksowe podejście do złożonego problemu wdrażania strategii. Autorka publikacji prezentuje nie tylko dotychczasowy dorobek teoretyczno-metodyczny w zakresie wdrażania strategii, ale także własny ogląd i ocenę tej problematyki, włącznie z modelem implementacji strategii zarządzania. Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.
Monografia może stanowić cenny przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla
i wszystkich tych, którzy w swojej aktywności zawodowej podejmują trud wdrażania strategii. Skorzystają z niej także studenci kierunków biznesowych.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Przegląd teoretyczno-metodycznych koncepcji implementacji strategii
zarządzania w przedsiębiorstwie
1.1. Wprowadzenie
1.2. Pojęcie strategii i implementacji strategii zarządzania w krytycznym studium
literatury przedmiotu
1.3. Analiza badań nad implementacją strategii zarządzania w przedsiębiorstwach
1.4. Wybrane modele implementacji strategii w dorobku zarządzania
strategicznego
1.5. Podsumowanie
Rozdział 2
Ujęcie systemowe jako teoretyczno-metodyczna koncepcja implementacji
strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
2.1. Wprowadzenie
2.2. Założenia systemowego ujęcia implementacji strategii zarządzania
w przedsiębiorstwie
2.3. Charakterystyka systemu implementacji strategii zarządzania
2.4. Struktura systemu implementacji strategii zarządzania
2.5. Podsumowanie
Rozdział 3
Identyfikacja systemu implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwach
- wyniki badań empirycznych
3.1. Wprowadzenie
3.2. Założenia koncepcji badań
3.3. Analiza procesu formułowania strategii zarządzania w badanych
przedsiębiorstwach
3.4. System implementacji strategii zarządzania w badanych przedsiębiorstwach
3.5. Wnioski wynikające z badań
3.6. Podsumowanie
Rozdział 4
Rekomendowana metodyka systemu implementacji strategii zarządzania
w przedsiębiorstwie
4.1. Wprowadzenie
4.2. Koncepcja metodyczna implementacji strategii zarządzania
w przedsiębiorstwie
4.3. Dobór metod w systemie implementacji strategii w przedsiębiorstwie
4.4. Dyrektywy wykorzystania systemu implementacji strategii zarządzania
w przedsiębiorstwie
4.5. Podsumowanie
Zakończenie
Załącznik
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Kod wydawnictwa: 978-83-8175-211-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.