Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
DYLEMAT PRZEŁOMOWEJ INNOWACJI
JOSHUA GANS
Wydawnictwo: KURHAUS
Cena: 49.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65301-37-6
stron: 260
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Co start-upom, takim jak Netflix czy Apple pozwoliło namieszać na rynku? Jak firmom z długoletnią tradycją, takim jak Canon czy Microsoft, udało się przez dekady utrzymać silne pozycje rynkowe? Joshua Gans, wykładowca strategii innowacji z Uniwersytetu Toronto zagląda za kulisy zaskakujących sukcesów i spektakularnych porażek świetnie znanych Czytelnikom marek. Wyjaśniając najciekawsze zjawiska gospodarcze ostatnich dekad, dostarcza zarazem mocną dawkę wiedzy na temat natury innowacji.
Dziś trudno jest wyobrazić sobie rozmowy o gospodarce bez użycia pojęcia "przełomowa innowacja". Jednak ta niezwykła popularność sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej się rozmywa, a nawet wypacza. W swej książce Gans przypomina oryginalny sens teorii przełomowej innowacji zaproponowanej w 1997 roku przez guru zarządzania Claytona Christensena. Z przełomową innowacją mamy do czynienia wtedy, gdy firmy, które reagują na nią wzorcowo, działając w sposób, który wcześniej doprowadził je do sukcesu, ponoszą klęskę. Gans rozszerza teorię Christensena i prezentuje taktyki, które pozwalają wielkim firmom z lekkością wskakiwać na fale innowacji.
SPIS TREŚCI
Nota od polskiego wydawcy
Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa Autora
Rozdział 1: Wprowadzenie
Rozdział 2: Czym jest przełomowa innowacja?
Rozdział 3: Rodzaje przełomowych innowacji
Rozdział 4: Jak przewidzieć przełomową innowację
Rozdział 5: Jak zarządzać przełomem
Rozdział 6: Samodezintegracja
Rozdział 7: Ubezpieczanie się od zakłócającej innowacji
Rozdział 8: Rewizja teorii zakłócającej innowacji
Rozdział 9: Przyszłość innowacji zakłócającej
Indeks nazwisk
Indeks firm
Kod wydawnictwa: 978-83-65301-37-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









