Dodano produkt do koszyka

Promocja

GROWTH HACKING JAK POMAGA POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW I UTRZYMYWAĆ OBECNYCH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

GROWTH HACKING JAK POMAGA POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW I UTRZYMYWAĆ OBECNYCH

TOMASZ DMUCHOWSKI

Wydawnictwo: ONE PRESS

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-289-0410-1

stron: 165

format: A5

oprawa: miękka

Rok wydania: 2024

 

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.

Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:

Określenie celów wzrostu.
Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
Generowanie pomysłów na eksperymenty
Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
Przeprowadzenie eksperymentów.
Analiza wyników i optymalizacja.

 

SPIS TREŚCI

Część I. Podstawy growth hackingu

Rozdział 1. Co to jest growth hacking
Rozdział 2. Podstawy growth hackingu
Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu

Część II. Pozyskiwanie nowych klientów

Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu
Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona)
Rozdział 6. Pozyskiwanie nowych klientów
Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie
Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych
Rozdział 9. Techniki generowania leadów
Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać
Rozdział 11. Wykorzystanie mediów społecznościowych w pozyskiwaniu klientów

Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów

Rozdział 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
Rozdział 13. Techniki zwiększania zaangażowania klientów
Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing

Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja

Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces
Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie
Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu
Rozdział 19. Optymalizacja procesów i ciągłe doskonalenie

Część V. Przykłady sukcesów growth hackingu
Rozdział 20. Przykłady sukcesów growth hackingu
Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu
Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy

Dodatek A. Narzędzia growth hackingu
Dodatek B. Najważniejsze pojęcia związane z growth hackingiem
Dodatek C. Bibliografia i zasoby do dalszego czytania
Dodatek D. Podziękowania

Kod wydawnictwa: 978-83-289-0410-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl