Dodano produkt do koszyka

Promocja

ETYKA W BIZNESIE I ZARZĄDZANIU - CASE STUDY

ETYKA W BIZNESIE I ZARZĄDZANIU - CASE STUDY

red.nauk.MARLENA NIEMIEC

Wydawnictwo: AKADEMIA SZTUKI WOJENNEJ

Cena: 29.90 zł 26.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7523-757-3
 
95 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

W dynamicznie zmieniającej się działalności gospodarczej coraz większego znaczenia nabiera prowadzenie biznesu z poszanowaniem wartości etycznych. W związku z tym przestrzeganie prawa, szacunek dla kontrahentów oraz pracowników, troska o dobro całego społeczeństwa oraz o środowisko naturalne - to tylko wybrane, zasadnicze wartości etyczne. Ich przestrzeganie często decyduje o powodzeniu bądź upadku przedsiębiorstwa czy organizacji. Zatem rola wiedzy z zakresu etyki wzrasta sukcesywnie i coraz bardziej zyskuje na prestiżu, bowiem współczesna działalność gospodarcza wymaga nie tylko wiedzy ekonomicznej, społecznej czy technicznej, ale właśnie znajomości etyki biznesu jako niematerialnej wartości firmy.Należy dostrzegać fakt, że etyka biznesu wpisana w strategię firmy stanowi atut jej wizerunku. W tej sytuacji każda firma działająca odpowiedzialnie powinna wprowadzić i świadomie posługiwać się standardami etycznymi we wszystkich swoich aspektach funkcjonowania, gdyż współczesny "biznes" nie ogranicza się jedynie do generowania zysków, ale niezwykle istotne są także wartości pozaekonomiczne.ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp Rozdział 1. Etyka w biznesie i zarządzaniu - od teorii do praktyki(Marlena Niemiec) Rozdział 2. Etyka w biznesie Antyreklama (Paulina Karpiuk, Diana Kuręda) Rasistowska reklama (Karolina Kęska) Kontrowersyjna reklama piwa LECH - zwykły przypadekczy celowe działanie? (Kamil Przybylak, Karol Ryczkowski) Skazany za pomoc (Aneta Poplawska, Dominika Karwaniecka) Odświeżane jaja (Justyna Michalska, Beata Nowosielska) Skażone jajka (Aleksandra Rodzik) Rakotwórcze smoczki (Natalia Adamczyk) Czy to moje lekarstwo? (Agata Lewandowska) Alkoholowy ATOM (Bartłomiej Głowiński, Sylwia Kalata) Drogie spaliny (Maciej Bauk, Artur Kiełbasa, Michał Kandyba)Podwójna sprzedaż (Kinga Stankiewicz) Nieletni pracownicy w Indiach (Ilona Żurawska,Magdalena Ciesielczuk, Monika Wiśniewska) Metki za apelem o pomoc (Izabela Bergolc) Prawdziwa walka czy propaganda? (Agata Lewandowska) Pożyczka (Patryk Olszański) Rozdział 3. Etyka w zarządzaniu Mobbing czy docenianie w pracy? (Adrian Adamiak) Pokaz władzy (Emilia Kwiatkowska) Nadużycie władzy (Sylwia Matuszewska, Monika Szpikowska,Piotr Wojtiuk) Kontrola przed kradzieżą (Katarzyna Gąsior) Łapówka czy dowód wdzięczności? (Ilona Żurawska) Nepotyzm w firmie pana Kazimierza (Paulina Kociszewska,Anna Kaźmierska, Wioleta Grzegrzółka, Aneta Klosowska) Druga pensja (Przemysław Gazda, Weronika Jastrzębska,Mateusz Kendra) Nieetyczne zachowania w dofinansowanych projektach(Joanna Pekar) Hipokryzja (Paulina Kociszewska, Anna Kaźmierska,Wioleta Grzegrzółka, Aneta Klosowska) Konkurs (Rafał Długosz) Cieszyć się czy nie? (Emilia Kwiatkowska) Metki w gruzach (Karolina Aftyka) Szkło w mrożonkach (Klaudia Sawicka) Zakończenie Bibliografia Nota o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7523-757-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl