EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
red.ALEKSANDRA KUźMIŃSKA-HABERLA, red.SEBASTIAN BOBOWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-932-0
Seria: DEBIUTY STUDENCKIE 120 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Tematyka opracowań jest różnorodna. Cztery z prezentowanych tekstów nawiązują do współczesnych, trudnych uwarunkowań pandemicznych, w jakich przyszło funkcjonować branży transportowej (w szczególności lotniczej), w której punktem odniesienia są czynniki popytowe, strategia konkurowania oraz percepcja jakości usług przewozowych. Trzy kolejne teksty poruszają zagadnienia uwarunkowań kulturowych i transakcji przejęć w biznesie międzynarodowym oraz lokalnego rynku mieszkaniowego.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Agnieszka Wysocka
Czynniki wpływające na kształtowanie się popytu na usługę transportu lotniczego w warunkach pandemii COVID-19 / Conditions shaping the supply for air transport services in the time of COVID-19 pandemic
Michał Morka
Wpływ pandemii COVID-19 na funkcjonowanie portu lotniczego we Wrocławiu / The impact of COVID-19 pandemic on the functioning of the airport in Wroclaw
Wiktor Walczak
Marketing instrument of competition in low-cost airlines / Marketingowe instrumenty konkurencji stosowane w tanich liniach lotniczych
Katarzyna Rapacz
Jakość w przewozach autokarowych na przykładzie przedsiębiorstwa X / Quality in coach transport on the example of X company
Julia Majewska
Rola stereotypów w relacjach polsko-niemieckich w miejscu pracy oraz w relacjach z klientami / The role of stereotypes in Polish-German relations in a workplace and in relations with customers
Magdalena Pogoda
The Capri Romance - overview of the acquisition of Versace by Michael Kors / Romans na Capri - omówienie przejęcia Versace przez Michaela Korsa
Agnieszka Poparda
Sposoby zaspokajania potrzeb mieszkaniowych na rynku lokalnym w Nysie / The ways of meeting residential purposes on local market in Nysa
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-932-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.