Dodano produkt do koszyka

Promocja

EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE

EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE

red.ALEKSANDRA KUźMIŃSKA-HABERLA, red.SEBASTIAN BOBOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 34.90 zł 31.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-932-0


Seria: DEBIUTY STUDENCKIE 120 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

 

Tematyka opracowań jest różnorodna. Cztery z prezentowanych tekstów nawiązują do współczesnych, trudnych uwarunkowań pandemicznych, w jakich przyszło funkcjonować branży transportowej (w szczególności lotniczej), w której punktem odniesienia są czynniki popytowe, strategia konkurowania oraz percepcja jakości usług przewozowych. Trzy kolejne teksty poruszają zagadnienia uwarunkowań kulturowych i transakcji przejęć w biznesie międzynarodowym oraz lokalnego rynku mieszkaniowego.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Agnieszka Wysocka
Czynniki wpływające na kształtowanie się popytu na usługę transportu lotniczego w warunkach pandemii COVID-19 / Conditions shaping the supply for air transport services in the time of COVID-19 pandemic

Michał Morka
Wpływ pandemii COVID-19 na funkcjonowanie portu lotniczego we Wrocławiu / The impact of COVID-19 pandemic on the functioning of the airport in Wroclaw

Wiktor Walczak
Marketing instrument of competition in low-cost airlines / Marketingowe instrumenty konkurencji stosowane w tanich liniach lotniczych

Katarzyna Rapacz
Jakość w przewozach autokarowych na przykładzie przedsiębiorstwa X / Quality in coach transport on the example of X company

Julia Majewska
Rola stereotypów w relacjach polsko-niemieckich w miejscu pracy oraz w relacjach z klientami / The role of stereotypes in Polish-German relations in a workplace and in relations with customers

Magdalena Pogoda
The Capri Romance - overview of the acquisition of Versace by Michael Kors / Romans na Capri - omówienie przejęcia Versace przez Michaela Korsa

Agnieszka Poparda
Sposoby zaspokajania potrzeb mieszkaniowych na rynku lokalnym w Nysie / The ways of meeting residential purposes on local market in Nysa

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-932-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl