Dodano produkt do koszyka

Promocja

EFEKTY TRANSPORTOWE I EKONOMICZNE ZWIĄZANE Z POPRAWĄ DOSTĘPNOŚCI PORTU MORSKIEGO W SZCZECINIE ZAPLECZE PORTU

EFEKTY TRANSPORTOWE I EKONOMICZNE ZWIĄZANE Z POPRAWĄ DOSTĘPNOŚCI PORTU MORSKIEGO W SZCZECINIE ZAPLECZE PORTU

DARIUSZ BERNACKI, CHRISTIAN LIS

Wydawnictwo: PTE

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-65360-07-6

176 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Głównym celem badań jest zidentyfikowanie efektów transportowych i ekonomicznych w porcie morskim i w relacji z zapleczem związanych z poprawą dostępności nawigacyjnej portu morskiego w Szczecinie. Cele szczegółowe badań to empiryczne ustalenie efektów transportowych w postaci zmian w wielkości i strukturze obrotów portów, w strukturze gałęziowej i geograficznej transportu zaplecza oraz w intensywności ruchu środków transportu w relacjach z portem, a także zidentyfikowanie rodzaju i oszacowanie rozmiarów efektów społeczno-ekonomicznych, jakie w związku tym pojawią się w porcie morskim i w transporcie zaplecza.Realizacja celów badawczych ma służyć zweryfikowaniu hipotezy pracy, którą sformułowano następująco: poprawa dostępności nawigacyjnej portu prowadzi do wzrostu konkurencyjności, co wpływa na rozwój przeładunków. Większa masa ładunków obsługiwanych w porcie przekłada się na wzrost zapotrzebowania na przewozy w relacjach z zapleczem i na zmiany w strukturze gałęziowej transportu zaplecza. Związane z tym korzyści są udziałem producentów usług portowych, przewoźników/operatorów transportu zaplecza i społeczności w otoczeniu portu.Struktura monografii, na którą składa się siedem rozdziałów, umożliwia śledzenie zjawisk występujących w porcie morskim i tych, które pojawią się na zapleczu portu Szczecin w związku z realizacją inwestycji poprawiających jego dostępność nawigacyjną.

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. Rozwój infrastruktury nakierowany na poprawę dostępności transportowejportu morskiego w Szczecinie 1.1. Problem transportowy portu morskiego w Szczecinie 1.2. Inwestycje rozwijające infrastrukturę transportową portu2. Popyt na usługi portowe w długim horyzoncie planowania 2.1. Prognozy obrotów ładunkowych portu 2.2. Prognozy obrotów portowych w rejonie przeładunków ładunkówmasowych (Basen Kaszubski) 2.3. Prognozy obrotów portowych w rejonie przeładunków ładunkówdrobnicowych (Kanał Dębicki) 2.4. Prognozy przeładunków ładunków ciężkich i ponadgabarytowych 3. Wielokryterialna analiza lokalizacji inwestycji w porcie Szczecin 3.1. Wielokryterialna analiza lokalizacji inwestycji "Poprawa dostępu doportu w Szczecinie w rejonie Basenu Kaszubskiego wraz z zalądowieniemBasenu Noteckiego" 3.2. Wielokryterialna analiza lokalizacji inwestycji "Poprawa dostępu doportu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego" 3.2.1. Ocena wielokryterialna wariantów lokalizacyjnych modernizacjinabrzeży w rejonie przeładunków drobnicy w porcie Szczecin 3.2.2. Ocena wielokryterialna wariantów lokalizacyjnych budowynowego nabrzeża do obsługi drobnicy zjednostkowaneji konwencjonalnej w porcie Szczecin 4. Wymagane zdolności przeładunkowo-składowe dla ładunków masowychi ładunków drobnicowych 4.1. Wymagane zdolności przeładunkowo-składowe w rejonie przeładunkówładunków masowych (Basen Kaszubski) 4.2. Wymagane zdolności przeładunkowo-składowe w rejonie przeładunkówładunków drobnicowych (Kanał Dębicki) 5. Prognozy przewozów w relacjach z zapleczem portu 5.1. Koncepcja efektów transportowych w przewozach z zapleczem portu5.2. Wielkość, struktura gałęziowa i intensywność ruchu środków transportuw przewozach ładunków masowych 5.3. Wielkość, struktura gałęziowa i intensywność ruchu środków transportuw przewozach ładunków drobnicowych 5.4. Ocena efektów transportowych związanych z transportem zaplecza 6. Wartość dodana brutto w porcie morskim 6.1. Koncepcja wartości dodanej brutto w usługach portowych6.2. Wartość dodana brutto przy przeładunkach ładunków masowych(Basen Kaszubski)6.3. Wartość dodana brutto przy przeładunkach ładunków drobnicowychi zboża (Kanał Dębicki)7. Efekty społeczno-ekonomiczne w transporcie zaplecza 7.1. Koncepcja efektów społeczno-ekonomicznych w transporcie zaplecza7.2. Efekty społeczno-ekonomiczne w transporcie zaplecza związanez obsługą rejonu przeładunków ładunków drobnicowych7.2.1. Oszczędności w kosztach przewozu i w kosztach zewnętrznychw transporcie lądowym wynikające ze skrócenia odległości przewozów 7.2.2. Oszczędności w kosztach przewozu i w kosztach zewnętrznychwynikające ze zmian w strukturze gałęziowej transportu zaplecza7.2.3. Podsumowanie efektów społeczno-ekonomicznych związanychz transportem zaplecza w rejonie przeładunków ładunków drobnicowych7.3. Efekty społeczno-ekonomiczne w transporcie zaplecza związanez obsługą rejonu przeładunków ładunków masowych 7.3.1. Oszczędności w kosztach przewozu i w kosztach zewnętrznychtransportu zaplecza wynikające skrócenia odległości przewozu7.3.2. Oszczędności w kosztach przewozu i w kosztach zewnętrznychtransportu zaplecza wynikające ze zmiany struktury gałęziowejprzewozów7.3.3. Podsumowanie efektów społeczno-ekonomicznych związanychz transportem zaplecza w rejonie przeładunków ładunków masowych 7.4. Ocena całkowitych efektów transportowych i społeczno-ekonomicznychw lądowej części łańcucha transportowego 7.4.1. Całkowite efekty transportowe 7.4.2. Całkowite korzyści społeczno-ekonomiczne ZakończenieBibliografiaSpis tabel i rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-65360-07-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl