Dodano produkt do koszyka

Promocja

EDUKACJA MEDIALNA NADZIEJE I ROZCZAROWANIA

EDUKACJA MEDIALNA NADZIEJE I ROZCZAROWANIA

red.MAREK SOKOŁOWSKI

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA PEDAGOGICZNA IM.JANUSZA KORCZAKA

Cena: 52.40 zł 47.16 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-61121-35-0
 
276 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
 

Tytuł pracy zbiorowej jest adekwatny do treści, która jest z pewnością atrakcyjna dla wszystkich, którzy zajmują się edukacją medialną zarówno pod względem koncepcji, filozofii, organizacji jak i kształcenia z perspektywy aktualnych oczekiwań jej rozwoju.Fragment recenzji prof. dr hab. Bassam Aouil"Prof. dr hab. Marek Sokołowski przygotował do druku teksty znanych badaczy edukacji medialnej. Poszczególni Autorzy podejmują niezmiernie ważkie, bieżące i perspektywiczne kwestie dotyczące twórczych rozwiązań rozwoju i możliwości mediów cyfrowych. Czynią bardzo ciekawe analizy związane z kształceniem dla mediów, z mediami i poprzez media."Fragment recenzji prof. Dr hab. Józef Bednarek

SPIS TREŚCI

WSTĘP

I. SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE A EDUKACJA MEDIALNAKazimierz Wenta: EDUKACJA MEDIALNA W SPOŁECZEŃSTWIE WIEDZYJerzy Jastrzębski: EDUKACJA MEDIALNA I MEDIA ALTERNATYWNEJadwiga Izdebska: BADANIA NAD MEDIAMI W ŻYCIU DZIECKA I RODZINY - PRÓBA OCENY I NOWE WYZWANIABronisław Siemieniecki: PEDAGOGIKA MEDIALNA - NASTĘPCA EDUKACJI MEDIALNEJ?Magdalena Maziarz: JESZCZE NIE WSZYSTKO STRACONE.EDUKACJA MEDIALNA W DOTYCHCZASOWEJ I NOWEJ PODSTAWIE PROGRAMOWEJ. PRÓBA PODSUMOWANIASZANS I ROZCZAROWAŃKatarzyna Irena Tyszkiewicz: SPOSOBY REALIZACJI EDUKACJI MEDIALNEJ W HISZPANIIII. WSPÓŁCZESNE MEDIA ELEKTRONICZNE: SZANSA CZY ZAGROŻENIE?Agnieszka Roguska: MEDIA LOKALNE SZANSĄ DLA EDUKACJITomasz Sosnowski: KOMPETENCJE MEDIALNE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO NOWYM WYZWANIEM EDUKACJI MEDIALNEJElżbieta Parciak: PRZEKAZ FUNDAMENTALNYCH WARTOŚCI MORALNYCH A MEDIAMiłosz Babecki: KULTURA MONDO I JEJ PRZEJAWY W MEDIA SFERZE DZIECKARyszard Skrzypniak, Stanisław Sokołowski: WPŁYW REKLAMY TELEWIZYJNEJ NA KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMPCYJNYCH MŁODZIEŻY GIMNAZJALNEJAgnieszka Górska: PROPAGOWANE PRZEZ MEDIA SPOSOBY WYKORZYSTYWANIA CZASU WOLNEGO MŁODZIEŻYMonika Rudy-Muża: MEDIALNA EDUKACJA PRENATALNA - NA PRZYKŁADZIE FORUM BABYBOOMIII. MEDIA A REALIA POLSKIEJ SZKOŁY. DYLEMATY PRAKTYKIZbigniew Talaga: PRAKSEOLOGICZNY WYMIAR KORZYSTANIA Z MULTIMEDIÓW W SZKOLEJanusz Kowarski: ICT-TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE DLA EDUKACJI. Przykłady zastosowań cyfrowych technologii w pracy szkołyMaciej Białas: MULTIMEDIA W EDUKACJI MUZYCZNEJINFORMACJA O AUTORACH

Kod wydawnictwa: 978-83-61121-35-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl