DZIEWIĘĆ KŁAMSTW O PRACY. NIEKONWENCJONALNY PORADNIK DLA KRYTYCZNIE MYŚLĄCEGO LIDERA
ASHLEY GOODALL, MARCUS BUCKINGHAM
Wydawnictwo: MT BIZNES
Cena: 59.90 zł
47.32 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8087-877-8
285 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami.
Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji.
Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze.
Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
KŁAMSTWO 1. Dla ludzi ma znaczenie to, w jakiej firmie pracują
KŁAMSTWO 2. Najlepszy plan prowadzi do sukcesu
KŁAMSTWO 3. Najlepsze firmy kaskadują cele
KŁAMSTWO 4. Najlepsi są pracownicy wszechstronni
KŁAMSTWO 5. Ludzie potrzebują informacji zwrotnej na swój temat
KŁAMSTWO 6. Ludzie potrafią wiarygodnie oceniać innych
KŁAMSTWO 7. Ludzie mają potencjał
KŁAMSTWO 8. Najważniejsza jest równowaga między pracą
a życiem prywatnym
KŁAMSTWO 9. Przywództwo to coś konkretnego i namacalnego
Prawdy
DODATEK A. Globalne badanie zaangażowania przeprowadzone przez ADPRI
DODATEK B. Siedem rzeczy, które wiemy na pewno w Cisco
Podziękowania
O autorach
Kod wydawnictwa: 978-83-8087-877-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.