Dodano produkt do koszyka

Promocja

DETERMINANTY STRATEGICZNE ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ W ZGLOBALIZOWANYM I TURBULENTNYM OTOCZENIU

DETERMINANTY STRATEGICZNE ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ W ZGLOBALIZOWANYM I TURBULENTNYM OTOCZENIU

red.nauk.KAZIMIERZ MROZOWICZ

Wydawnictwo: MWSE w TARNOWIE

Cena: 24.90 zł 22.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-89879-16-5
 
121 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
 

Oddana do rąk Czytelnika monografia jest zbiorem przymiarek do naukowej identyfikacji i eksplikacji rzeczywistości, poczynionych w wymiarach, które z biegiem czasu stają się coraz mniej dostępne, a tym samym odległe intelektualnie, duchowo i poznawczo. Autorami ich bowiem stali się studenci, członkowie kół naukowych, reprezentujący różne środowiska akademickie, skupione wokół zagadnień badawczych organizacji i zarządzania. Nie przez przypadek więc skłonni byli wyrazić swoje poglądy na frapujące ich problemy naukowe i praktyczne z zakresu szeroko rozumianego nurtu nauk społecznych, w tym teorii organizacji, ekonomii oraz psychologii społecznej.Zainteresowania badacze wraz z narzucającą się koniecznością i młodzieńczym pędem do poznania, zgłębienia i zrozumienia otaczającego świata stały się przyczynkiem do tego, by wyróżnione problemy z wymiaru praktyki gospodarczej zostały uchwycone w sposób stwarzający możliwość ich dogłębniejszej analizy, oceny oraz transferu. Taką szansę oferuje człowiekowi - podmiotowi poznającemu - nauka z kanonem metodologii, dzięki czemu poszczególne, fragmentaryczne i odizolowane przypadki, dane, wiedza, poddane zostają agregacyjnemu uporządkowaniu w ramy dyscyplin naukowych. Wiedza wszak powstaje nie tylko przez akceptację, ale też przez zanegowanie i anihilację danych, które wolny umysł często kwestionuje wbrew, wydawałoby się, oczywistym faktom. Krytyczne i uważne podejście do rzeczywistości jest warunkiem jej poznania, procesu bynajmniej nie łatwego i wygodnego, ale też przez swą ekskluzywność unikatowego, a więc tym bardziej wartościowego.

SPIS TREŚCI

Słowo wstępne

Monika Radlińska, Monika Miś: Wpływ polityki podatkowej na zachowania rynkowe przedsiębiorców

Katarzyna Piela: Kilka praktycznych uwag na temat źródeł pozyskiwania kapitału

Judyta Smolik: Proces i uwarunkowania konsolidacji przedsiębiorstw w warunkach gospodarki polskiej

Karol Pelc : Mechanizmy procesu nabywania przedsiębiorstw w świetle działalności GPW

Mateusz Wałkowski, Joanna Ciura: Niektóre komponenty kultury organizacyjnej w świetle badań społeczno-ekonomicznych cech środowiska pracy

Justyna Bobro, Anna Dziedzic: Dominujące style kierowania kadry kierowniczej średniego szczebla

Paulina Bratuś, Agnieszka Wróbel: Wybrane aspekty zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie w świetle badań

Wojciech Iwanicki: Promocja jako instrument zarządzania marketingowego na przykładzie turystyki

Anna Tarnowska: Manipulacja jako środek wywierania wpływu w kreowaniu
zachowań konsumentów i firm

Katarzyna Czyż, Ewelina Batko, Marcin Karwat, Magdalena Partyka: Zarządzanie bazą nieruchomościową organizacji na przykładzie przedsiębiorstw hotelarskich

Kod wydawnictwa: 978-83-89879-16-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl