Dodano produkt do koszyka

Promocja

CYKL ŻYCIA PRODUKTU BANKOWEGO I JEGO IMPLIKACJE DLA POLITYKI PRODUKTU BANKOWOŚCI DETALICZNEJ

CYKL ŻYCIA PRODUKTU BANKOWEGO I JEGO IMPLIKACJE DLA POLITYKI PRODUKTU BANKOWOŚCI DETALICZNEJ

WIOLETTA KRAWIEC

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Cena: 33.90 zł 30.51 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7525-720-5

138 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Niniejsza publikacja stanowi próbę skonfrontowania założeń teoretycznych w zakresie cyklu życia produktu bankowego z realiami polskiego sektora bankowego oraz doświadczeniami banków detalicznych.
Przeprowadzone badania nad przebiegiem cyklu życia produktu bankowego przyczyniły się do wzbogacenia pracy w opisy i wnioski związane z wykorzystaniem tej koncepcji do skutecznych działań w obszarze kreowania produktu bankowego oraz wyodrębnienia różnic i podobieństw w przebiegu krzywych cyklu życia dla wybranych "klas" i "typów" produktów bankowych z uwzględnieniem kwestii długości (czasu) życia danego produktu na rynku. Badania empiryczne pozwoliły również na zdiagnozowanie stanu wiedzy o cyklu życia produktu wśród kadry menedżerskiej i wykorzystaniu jej w polityce produktu banku.
Książka ta może posłużyć jako źródło poszerzenia wiedzy na temat koncepcji cyklu życia produktu oraz jej zakresu zastosowania do działań w obrębie polityki produktu finansowego, w szczególności bankowego. Przeznaczona ona jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i marketingu, menedżerów produktu oraz pracowników działu badań nad produktami finansowymi.
Wstęp

SPIS TREŚCI

Rozdział I. Cykl życia produktu w literaturze przedmiotu
1.Cykl życia produktu w literaturze z zakresu marketingu
1.1.Fazy cyklu życia produktu
1.1.1.Przebieg klasycznego cyklu życia produktu
1.2.Rodzaje i długość krzywych cyklu życia produktu
1.3.Czynniki wpływające na kształt krzywych cyklu życia produktu
2.Strategie marketingowe w cyklu życia produktu
2.1.Metody analizy strategicznej wykorzystywane do zarządzania produktem
3.Metody i modele określania cyklu życia produktu
3.1.Metody określania faz cyklu życia produktu
3.1.1.Programy działań w poszczególnych fazach cyklu życia produktu
3.2.Modele matematyczne wykorzystywane do określania cyklu życia produktu

Rozdział II. Polityka produktu w polskiej bankowości detalicznej
1.Produkt bankowy na rynku bankowości detalicznej
1.1.Produkt w ujęciu marketingu dóbr konsumpcyjnych i marketingu bankowego
1.2.Produkt bankowy a segment klienta bankowości detalicznej
2.Cechy specyficzne produktów bankowych i ich klasyfikacja
2.1.Charakterystyka produktów bankowych
2.2.Struktura produktu bankowego
2.3.Klasyfikacja produktów bankowych
3.Kreowanie produktu bankowego
3.1.Nowy produkt na rynku usług bankowych
3.2.Kreowanie asortymentu produktu bankowego
4.Sytuacja produktów bankowych na rynku polskim
5.Cykl życia produktu bankowego
6.Działania banku zgodnie z cyklem życia produktu
7.Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego
8.Model cyklu życia produktu bankowego - zakres analiz i decyzji marketingowych

Rozdział III. Cykl życia produktu bankowego w Polsce - wyniki badań
1.Zakres prowadzonych badań empirycznych nad cyklem życia produktu bankowego
2.Krzywe cyklu życia wybranych rodzajów produktów bankowych
2.1.Cykl życia "klasy" produktu bankowego na rynku
2.2.Cykl życia "typu" produktu bankowego na rynku
3.Analiza porównawcza krzywych cyklu życia klasy i typu produktów bankowych
4.Postrzeganie koncepcji cyklu życia produktu przez menedżerów banków detalicznych w Polsce
4.1.Użyteczność koncepcji cyklu życia w obrębie polityki produktu bankowego
4.2.Czynniki wspomagające działania w obszarze polityki produktu bankowego
4.3.Opinie menedżerów banków na temat koncepcji cyklu życia produktu oraz zakres prowadzonych badań nad produktem w polskiej bankowości detalicznej

Podsumowanie

Bibliografia

Załącznik

Kod wydawnictwa: 978-83-7525-720-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl