Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
BIZNESPLAN JAK GO BUDOWAĆ I ANALIZOWAĆ wyd.7
KRZYSZTOF OPOLSKI, KRZYSZTOF WAŚNIEWSKI
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 52.00 zł
41.08 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8102-810-3
stron: 158
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2024
Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: CZY TO SIĘ OPŁACI? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział 1
Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać
Rozdział 2
Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem
Rozdział 3
Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu
3.1. Prognozowanie sprzedaży na podstawie analizy rynku i konkurencji
3.2. Analiza i prognoza cen na potrzeby biznes planu
3.3. Krótki przewodnik po badaniach rynku
Rozdział 4
Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń
4.1. Asy Przestworzy sp. z o.o. - prezentacja przypadku
4.2. Identyfikacja obszarów ryzyka biznesowego na przykładzie firmy Asy Przestworzy
4.3. Wariantowe scenariusze w obszarach ryzyka
4.4. Ryzyko finansowe związane z kapitałem obrotowym
Rozdział 5
Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu
5.1. Zdyskontowana wartość strumienia gotówki jako kryterium wyceny wartości firmy oraz czynniki kształtujące tę wartość. Analiza przypadku firmy Barwy Orientu
5.2. Zdyskontowana wartość strumienia wypłat jako uniwersalna metoda oceny rozwiązań biznesowych - analiza przypadku Supra Computers
Rozdział 6
Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich
Rozdział 7
Horeca Machines sp. z o.o. - pełna analiza przypadku planowania biznesowego
7.1. Punkt wyjścia, czyli: co zamierzamy robić?
7.2. Otoczenie rynkowe i jego analiza
7.3. Plan sprzedaży i jego konsekwencje
7.4. "Dopinanie" rachunku wyników i bilansu
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-8102-810-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.