Dodano produkt do koszyka

Promocja

INTELIGENTNY BIZNES JAK ALIBABA UCZY DZIAŁAĆ KONKUROWAĆ I WYGRYWAĆ W CYFROWYM ŚWIECIE?

INTELIGENTNY BIZNES JAK ALIBABA UCZY DZIAŁAĆ KONKUROWAĆ I WYGRYWAĆ W CYFROWYM ŚWIECIE?

MING ZENG

Wydawnictwo: ICAN INSTITUTE

Cena: 132.22 zł 119.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-953957-2-7

270 stron
format: B5
oprawa: twarda z obwolutą
Rok wydania: 2019

Czas porzucić przestarzałe praktyki biznesowe i budować przewagę dzięki nowym technologiom - tak jak udało się to Grupie Alibaba, zaliczanej do absolutnej czołówki światowego biznesu, która zaczynała od 18 osób zebranych w małym mieszkaniu Jacka Ma, byłego nauczyciela języka angielskiego z Hangzou w Chinach, a dziś - po 20 latach - jej wartość rynkowa wyceniana jest na niemal 500 mln dolarów! Jack Ma stoi na dziś czele jednej z głównych platform e-commerce w Chinach, a najsłynniejsza marka wchodząca w skład spółki - Aliexpress - bije kolejne rekordy popularności wśród kupujących.Jak niewielkiej firmie z Chin udało się osiągnąć tak spektakularny sukces? Na czym polega wykorzystywana przez platformę Jacka Ma formuła inteligentnych przedsiębiorstw? Co skrywa przełomowa logika biznesowa Smart Business?Poznaj tajemnice sukcesu giganta internetowego z Chin i dowiedz się, jak wykorzystać je w swojej firmie -niezależnie od jej wielkości oraz branży - dzięki lekturze premierowej książki "Inteligentny biznes. Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie?".

SPIS TREŚCI

PRZEDMOWAWSTĘPCZĘŚĆ PIERWSZAALIBABANarodziny inteligentnej firmyRozdział 1. Nowe sposoby kreowania wartościRozdział 2. Koordynacja sieciRozdział 3. Rozwiązania data intelligenceCZĘŚĆ DRUGAJak konkuruje inteligentna firmaZasady strategiczneRozdział 4. Automatyzacja procesu podejmowania decyzjiRozdział 5. Model customer-to-businessRozdział 6. PozycjonowanieCZĘŚĆ TRZECIAJak funkcjonuje inteligentna firmaImplikacje organizacyjneRozdział 7. SamoregulacjaRozdział 8. Od zarządzania do wspomaganiaRozdział 9. Przyszłość inteligentnej firmyZałącznik A. Alibaba i spółki zależneZałącznik B. Ewolucja inteligentnego ekosystemu TaobaoZałącznik C. Podstawy koncepcyjneLITERATURA ZALECANAPODZIĘKOWANIAO AUTORZEINDEKS

Kod wydawnictwa: 978-83-953957-2-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl