Dodano produkt do koszyka

Promocja

AUDYT MARKETINGU - STRATEGICZNE NARZĘDZIE KONTROLI MARKETINGU. STUDIUM TEORETYCZNO-METODYCZNE

AUDYT MARKETINGU - STRATEGICZNE NARZĘDZIE KONTROLI MARKETINGU. STUDIUM TEORETYCZNO-METODYCZNE

PIOTR HADRIAN

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE

Cena: 68.90 zł 62.01 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7252-808-7
 
334 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

Podstawowym problemem naukowo-badawczym monografii jest rozpoznanie, wyjaśnienie i pogłębienie tożsamości audytu jako narzędzia strategicznej kontroli marketingu. Poruszona w pracy problematyka została przedstawiona zarówno w ujęciu interpretacyjnym, obejmującym rozważania teoretyczne oraz empiryczne, jak i metodycznym, poprzez zaprezentowanie autorskiej propozycji modelu audytu marketingu. W warstwie teoretycznej zastosowano podejście historyczne rozpatrujące ewolucyjne zmiany ujmowania audytu wynikające z kształtowania kolejnych koncepcji zarządzania, kontroli, audytu i marketingu. Zagadnienia z zakresu praktyki audytu marketingu zostały zobrazowane wynikami badań empirycznych prowadzonych przez różnych badaczy, w tym autora monografii. Zwieńczeniem rozważań jest opis modelu audytu w ujęciu koncepcyjnym, procesowym i strukturalnym. Model ma charakter naukowo-poznawczy i przedstawia teoretyczne podstawy i założenia oraz procedury, które umożliwiają dokonanie prawidłowej kontroli działalności marketingowej w wymiarze strategicznym.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
KONTROLA W KONCEPCJI ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ
1.1. Zarządzanie jako kontekst procesów kontrolnych w organizacji
1.2. Naukowe koncepcje zarządzania
1.3. Poszukiwanie paradygmatów zarządzania
1.4. Kontrola jako funkcja zarządzania

Rozdział 2
KONTROLA W PROCESIE ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM
2.1. Marketing jako przedmiot zarządzania i kontroli
2.2. Struktura kontroli marketingu

Rozdział 3
TEORETYCZNE UJECIE AUDYTU W KONTROLI MARKETINGU
3.1. Audyt w historycznym procesie rozwoju
3.1.1. Audyt jako narzędzie kontroli
3.1.2. Specyfika audytu wewnętrznego
3.2. Zmiany w interpretacji audytu marketingu
3.2.1. Okres formowania audytu marketingu
3.2.2. Ugruntowanie audytu marketingu
3.2.3. Poszerzanie znaczenia audytu marketingu

Rozdział 4
METODYCZNE ASPEKTY AUDYTU MARKETINGU
4.1. Audyt marketingu w ujęciu strukturalnym
4.2. Strategia marketingowa - podstawowe ukierunkowanie audytu marketingu.
4.3. Audyt marketingu w systemie kontroli

Rozdział 5
WYKORZYSTANIE AUDYTU W PRAKTYCE ZARZĄDZANIA MARKETINGIEM
5.1. Znaczenie metod ilościowych i jakościowych w badaniach audytu
marketingu
5.2. Uwarunkowania i skala stosowania audytu marketingu - przegląd wyników
badań
5.3. Audyt marketingu - badania przypadków przedsiębiorstw
5.3.1. Typ studium, zdefiniowanie problemu i przygotowanie badania
5.3.2. Poziom wykorzystania audytu marketingu w świetle analizy badanych
przypadków

Rozdział 6
MODEL AUDYTU MARKETINGU I WARUNKI JEGO WYKORZYSTANIA
6.1. Założenia modelu audytu marketingu
6.2. Model audytu marketingu w ujęciu koncepcyjnym i procesowym

Zakończenie

Literatura

Spis tabel

Spis rysunków

Streszczenie w języku angielskim

Wykaz prac wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie w serii
specjalnej Zeszytów Naukowych: Monografie

Kod wydawnictwa: 978-83-7252-808-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl