Dodano produkt do koszyka

ANALIZA STRATEGICZNA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

ANALIZA STRATEGICZNA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA

red.nauk.GRAŻYNA GIERSZEWSKA, red.nauk.MICHAEL JAKSA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8156-484-7

161 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023

Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I
Rola zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie
1. Punkt wyjścia - czym jest zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie?
2. Podstawowe pojęcia w zarządzaniu strategicznym i paradygmaty w zarządzaniu strategicznym
3. Kilka obserwacji dotyczących współczesnych podejść do zarządzania strategicznego
4. Wizja, misja i cele strategiczne przedsiębiorstwa

Rozdział II
Analiza makrootoczenia
1. Segmenty otoczenia dalszego
2. Proces strategicznego rozwoju
3. Metody analizy makrootoczenia

Rozdział III
Otoczenie sektorowe
1. Podstawowe pojęcia
2. Model konkurencji M.E. Portera
3. Grupy strategiczne
4. Punktowa ocena atrakcyjności sektora i metoda kluczowych czynników
sukcesu (KCS)

Ćwiczenia

Kod wydawnictwa: 978-83-8156-484-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.