Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
ANALIZA STRATEGICZNA OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA
red.nauk.GRAŻYNA GIERSZEWSKA, red.nauk.MICHAEL JAKSA
Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
Cena: 46.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8156-484-7
161 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział I
Rola zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie
1. Punkt wyjścia - czym jest zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie?
2. Podstawowe pojęcia w zarządzaniu strategicznym i paradygmaty w zarządzaniu strategicznym
3. Kilka obserwacji dotyczących współczesnych podejść do zarządzania strategicznego
4. Wizja, misja i cele strategiczne przedsiębiorstwa
Rozdział II
Analiza makrootoczenia
1. Segmenty otoczenia dalszego
2. Proces strategicznego rozwoju
3. Metody analizy makrootoczenia
Rozdział III
Otoczenie sektorowe
1. Podstawowe pojęcia
2. Model konkurencji M.E. Portera
3. Grupy strategiczne
4. Punktowa ocena atrakcyjności sektora i metoda kluczowych czynników
sukcesu (KCS)
Ćwiczenia
Kod wydawnictwa: 978-83-8156-484-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









