Dodano produkt do koszyka

BUDOWA INNOWACYJNEJ STRATEGII PRODUCENTA DÓBR INWESTYCYJNYCH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

BUDOWA INNOWACYJNEJ STRATEGII PRODUCENTA DÓBR INWESTYCYJNYCH

ROMAN FERENC, OLIMPIA KUNERT

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŁÓDZKA

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7283-450-8

stron: 182

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2011

 

Celem autorów było wypełnienie luki metodycznej między formułowaniem strategii firmy, jako ogólnego programu zamierzeń strategicznych, a budową konkretnego planu strategicznego, umożliwiającego sprawne wdrożenie strategii, czyli operacjonalizacji strategii w planie strategicznym produkcji dóbr inwestycyjnych. Możliwość praktycznego wykorzystania tej metodyki nabiera szczególnego znaczenia wobec operowania obecnie na znacznie większym rynku wspólnoty, z uwzględnieniem wzajemnych relacji z nowymi użytkownikami w ramach UE.
Założenia do planów strategicznych producenta obciążone są niepewnością w obszarze potrzeb asortymentowych użytkowników jego wyrobów. Wysoki poziom niepewności w znacznej mierze osłabia możliwość skonkretyzowania zamierzeń strategicznych. Niepewność ta pochodzi z innego rynku, rynku użytkowników dóbr inwestycyjnych i producent, mimo że ustali swoją pozycję konkurencyjną w stosunku do innych wytwórców, nie może skutecznie zbudować swojego planu strategicznego. Aby zneutralizować osłabienia, musi zbliżyć się informacyjnie, indukcyjnie i dedukcyjnie do rozpoznania sytuacji gospodarczej użytkowników produkowanych przez siebie dóbr drogą ścisłej współpracy z użytkownikami. Rozpoznanie to powinno mieć charakter marketingowy, połączony z ciągłym unowocześnieniem swojej oferty, przy jednoczesnej weryfikacji danych z zakresu sprzedaży.

SPIS TREŚCI

Wstęp
1.Charakterystyka producentów dóbr inwestycyjnych z punktu widzenia
potrzeb planowania strategicznego
2.Dobra inwestycyjne jako obiekty planowania strategicznego
3.Niepewność i ryzyko a proces planowania strategicznego producenta dóbr
inwestycyjnych
4.Prognozowanie, programowanie i planowanie jako instrumenty
kształtowania przyszłości przedsiębiorstwa
5.Planowanie jako faza cyklu zorganizowanego
6.Planowanie jako funkcja zarządzania
7.Planowanie w ujęciu procesowym
8.Od analizy strategicznej do kontroli strategicznej przedsiębiorstwa
9.Strategia marketingowa
10.Otoczenie organizacji (elementy i relacje)
11.Analiza otoczenia konkurencyjnego
12.Współzależność producenta i użytkowników dóbr inwestycyjnych
13.Metodyka budowy planów strategicznych w ujęciu współzależnym
14.Budowa strategii producenta dóbr inwestycyjnych oparta na posiadanej
wiedzy o użytkownikach
15.Badanie ryzyka użytkowników dóbr inwestycyjnych na przykładzie
użytkowników elementów automatyki przemysłowej
16.Wyniki badań użytkowników elementów automatyki przemysłowej
17.Aplikacja komputerowa dla celów planowania strategicznego produkcj i
dóbr inwestycyjnych z uwzględnieniem ryzyka użytkowników
18.Analiza porównawcza planów strategicznych budowanych tradycyjnie
i według opracowanej metody
19.Podsumowanie analizy porównawczej planów strategicznych
budowanych tradycyjnie i według opracowanej metody
20.Praktyczne wykorzystanie proponowanej metody do zarządzania wiedzą
o użytkownikach w horyzoncie strategicznym
21.Wnioski kierunkowe
Podsumowanie
Bibliografia
Bibliografia uzupełniająca
Summary

Kod wydawnictwa: 978-83-7283-450-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.