Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
BUDOWA INNOWACYJNEJ STRATEGII PRODUCENTA DÓBR INWESTYCYJNYCH
ROMAN FERENC, OLIMPIA KUNERT

Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
Cena: 56.60 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7283-450-8
stron: 182
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2011
Celem autorów było wypełnienie luki metodycznej między formułowaniem strategii firmy, jako ogólnego programu zamierzeń strategicznych, a budową konkretnego planu strategicznego, umożliwiającego sprawne wdrożenie strategii, czyli operacjonalizacji strategii w planie strategicznym produkcji dóbr inwestycyjnych. Możliwość praktycznego wykorzystania tej metodyki nabiera szczególnego znaczenia wobec operowania obecnie na znacznie większym rynku wspólnoty, z uwzględnieniem wzajemnych relacji z nowymi użytkownikami w ramach UE.
Założenia do planów strategicznych producenta obciążone są niepewnością w obszarze potrzeb asortymentowych użytkowników jego wyrobów. Wysoki poziom niepewności w znacznej mierze osłabia możliwość skonkretyzowania zamierzeń strategicznych. Niepewność ta pochodzi z innego rynku, rynku użytkowników dóbr inwestycyjnych i producent, mimo że ustali swoją pozycję konkurencyjną w stosunku do innych wytwórców, nie może skutecznie zbudować swojego planu strategicznego. Aby zneutralizować osłabienia, musi zbliżyć się informacyjnie, indukcyjnie i dedukcyjnie do rozpoznania sytuacji gospodarczej użytkowników produkowanych przez siebie dóbr drogą ścisłej współpracy z użytkownikami. Rozpoznanie to powinno mieć charakter marketingowy, połączony z ciągłym unowocześnieniem swojej oferty, przy jednoczesnej weryfikacji danych z zakresu sprzedaży.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1.Charakterystyka producentów dóbr inwestycyjnych z punktu widzenia
potrzeb planowania strategicznego
2.Dobra inwestycyjne jako obiekty planowania strategicznego
3.Niepewność i ryzyko a proces planowania strategicznego producenta dóbr
inwestycyjnych
4.Prognozowanie, programowanie i planowanie jako instrumenty
kształtowania przyszłości przedsiębiorstwa
5.Planowanie jako faza cyklu zorganizowanego
6.Planowanie jako funkcja zarządzania
7.Planowanie w ujęciu procesowym
8.Od analizy strategicznej do kontroli strategicznej przedsiębiorstwa
9.Strategia marketingowa
10.Otoczenie organizacji (elementy i relacje)
11.Analiza otoczenia konkurencyjnego
12.Współzależność producenta i użytkowników dóbr inwestycyjnych
13.Metodyka budowy planów strategicznych w ujęciu współzależnym
14.Budowa strategii producenta dóbr inwestycyjnych oparta na posiadanej
wiedzy o użytkownikach
15.Badanie ryzyka użytkowników dóbr inwestycyjnych na przykładzie
użytkowników elementów automatyki przemysłowej
16.Wyniki badań użytkowników elementów automatyki przemysłowej
17.Aplikacja komputerowa dla celów planowania strategicznego produkcj i
dóbr inwestycyjnych z uwzględnieniem ryzyka użytkowników
18.Analiza porównawcza planów strategicznych budowanych tradycyjnie
i według opracowanej metody
19.Podsumowanie analizy porównawczej planów strategicznych
budowanych tradycyjnie i według opracowanej metody
20.Praktyczne wykorzystanie proponowanej metody do zarządzania wiedzą
o użytkownikach w horyzoncie strategicznym
21.Wnioski kierunkowe
Podsumowanie
Bibliografia
Bibliografia uzupełniająca
Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7283-450-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









