ANALIZA KLIENTA wyd.2
MAŁGORZATA RÓSZKIEWICZ
Wydawnictwo: PREDICTIVE SOLUTIONS
Cena: 95.00 zł
85.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-912871-5-6
310 stron
format: A4
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Klient jest największą wartością przedsiębiorstwa, dlatego wymaga mądrego zarządzania. Kluczowe stają się działania nakierowane na identyfikację klientów ze względu na ich wartość, rozpoznanie ich preferencji i wzorców zachowań oraz dostosowanie oferty. Wszystko to realizowane w oparciu o informacje pozyskane w efekcie analiz ilościowych.
Zobacz unikalną pozycję z zakresu analizy danych. Nowe wydanie "Analizy klienta" zostało skorygowane, uaktualnione i wzbogacone o rozszerzone opisy wybranych procedur. Aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie i przyswojenie prezentowanych w nim treści, udostępniono pliki z danymi do prezentowanych przykładów.
Książka jest polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.
Kod wydawnictwa: 978-83-912871-5-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.