Dodano produkt do koszyka

Promocja

ŻYWIENIE I USŁUGI GASTRONOMICZNE CZĘŚĆ XI OBSŁUGA KLIENTÓW W BRANŻY GASTRONOMICZNEJ

ŻYWIENIE I USŁUGI GASTRONOMICZNE CZĘŚĆ XI OBSŁUGA KLIENTÓW W BRANŻY GASTRONOMICZNEJ

HANNA GÓRSKA-WARSEWICZ, EWA ŚWISTAK, MONIKA ŚWIĄTKOWSKA, BEATA SAWICKA, AGNIESZKA TUL-KRZYSZCZUK, BEATA BILSKA

Wydawnictwo: FORMAT AB

Cena: 27.90 zł 25.11 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-89184-71-9

212 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI. Obsługa klientów w branży gastronomicznej to podręcznik przeznaczony dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych 343404 w zakresie kwalifikacji: T.15. Organizacja żywienia i usług gastronomicznych oraz T.6. Sporządzanie potraw i napojów. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach.Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy na temat kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta w branży gastronomicznej oraz przygotowanie ucznia do jej praktycznego wykorzystania. Treść merytoryczną publikacji wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Informacje teoretyczne poparto licznymi przykładami ilustrującymi różnorodne sposoby ich funkcjonalnego zastosowania. Pozycję tę rekomendujemy nie tylko uczniom techników żywienia i usług gastronomicznych, lecz także osobom pracującym w branży gastronomicznej.

SPIS TREŚCI

Wstęp 1. Oferta usługowa przedsiębiorstw gastronomicznych1.1. Podstawowe terminy i definicje1.2. Rodzaje ofert gastronomicznych1.3. Oferta usług gastronomicznych w ramach działań marketingowych 1.4. Planowanie i przygotowanie oferty usług gastronomicznych1.4.1. Zasady planowania oferty usług gastronomicznych1.4.2. Zakres planowania oferty usług gastronomicznych1.4.3. Programy komputerowe wykorzystywane do planowania oferty usługgastronomicznych1.5. Karta menu - forma prezentacji oferty gastronomicznej1.6. Przykłady typowych ofert usług gastronomicznych1.6.1. Oferty menu śniadań, brunchów, lunchów, obiadów1.6.2. Charakterystyka wybranych bufetów1.7. Oferta usługowa przygotowywana na zlecenie klienta1.7.1. Etapy planowania przyjęcia okolicznościowego2. Promocja usług gastronomicznych2.1. Na czym polega promocja usług?2.2. Planowanie działań promocyjnych2.3. Rodzaje działań promocyjnych w gastronomii3. Koszty, przychody i sprzedaż w gastronomii3.1. Koszty i przychody w gastronomii 3.1.1. Ogólna charakterystyka kosztów zakładu gastronomicznego3.1.2. Programy komputerowe do kalkulacji kosztów3.1.3. Przychody z działalności gastronomicznej3.2. Ceny i marża w gastronomii3.3. Kalkulacja cen w gastronomii3.3.1. Food cost3.3.2. Metody i zasady ustalania cen gastronomicznych3.3.2.1. Ustalanie cen w gastronomii otwartej3.3.2.2. Ustalanie cen w gastronomii zamkniętej3.4. Procedury reklamacji usług gastronomicznych4. Metody i techniki obsługi w gastronomii4.1. Definicja obsługi klienta i jej zakres4.2. Rodzaje metod i technik obsługi klientów4.2.1. Metoda kelnerska4.2.2. Metoda samoobsługowa4.2.3. Obsługa mieszana4.2.4. Technika nakrywania stołu oraz przenoszenia zastawy stołowej4.2.5. Protokół dyplomatyczny w obsłudze gości4.2.6. Style obsługi konsumentów4.2.7. Obsługa barmańska4.3. Obsługa gastronomiczna gości hotelowych w pokojach (usługa room service)4.4. Obsługa przyjęć okolicznościowych5. Układ pomieszczeń w zakładzie gastronomicznym5.1. Rola funkcjonalnego układu pomieszczeń w organizacji pracy zakładugastronomicznego 5.2. Charakterystyka działów zakładu gastronomicznego6. Sala konsumencka, urządzenia i sprzęt do świadczenia usług gastronomicznych6.1. Dekoracja sali i stołów a rodzaj świadczonej usługi 6.1.1. Dekoracja sali6.1.2. Dekoracja stołów6.2. Podstawowe zasady ustawiania stołów w sali konsumenckiej6.3. Organizacja bufetu6.4. Urządzenia i sprzęt do świadczenia usług gastronomicznych 6.4.1. Urządzenia i sprzęt wykorzystywane do ekspedycji posiłków6.4.2. Urządzenia i sprzęt wykorzystywane w barze6.4.3. Wyposażenie usprawniające pracę kelnera6.5. Zasady użytkowania sprzętu i urządzeń podczas świadczenia usługgastronomicznych7. Bielizna i zastawa stołowa7.1. Bielizna stołowa 7.2. Zastawa stołowa7.3. Planowanie organizacji i oprawy usługi świadczonej przez zakładgastronomiczny 8. Kompetencje personalne i społeczne pracowników zakładu gastronomicznego8.1. Definicja kompetencji i ich podział8.2. Kompetencje pracowników a zarządzanie zasobami ludzkimi8.3. Personel zakładu gastronomicznego i jego kompetencje8.4. Kultura i etyka zawodowa8.5. Stres zawodowy w branży gastronomicznejAneks - Wzór umowy na świadczenie usług gastronomicznychBibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-89184-71-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl