WYBRANE ASPEKTY WSPÓŁPRACY ORGANIZACYJNEJ
red.nauk.DOROTA KANAFA-CHMIELEWSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-825-5
68 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Książka będzie stanowić interesującą lekturę dla wszystkich, którzy cenią rynkowe współdziałanie i chcieliby dowiedzieć się o nim więcej. Autorzy publikacji w pięciu rozdziałach (cztery przedstawiają badania własne autorów) rozważają różne aspekty współpracy organizacyjnej. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą czynników współpracy wewnątrzorganizacyjnej. Czwarty ma charakter teoretyczny i traktuje o kompetencjach pracowniczych w organizacji. Rozdział piąty odnosi się do współpracy międzyorganizacyjnej.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Relacja komponentów zaangażowania w pracę z oceną wynagrodzenia (Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska)
1.1. Wprowadzenie
1.2. Przesłanki teoretyczne
1.3. Metodyka badania
1.4. Wyniki badań
1.5. Dyskusja wyników
1.6. Podsumowanie
2. Transfer kapitału psychologicznego z lidera na pracownika. Wiek jako moderator relacji (Milena Gojny-Zbierowska)
2.1. Wprowadzenie
2.2. Przesłanki teoretyczne
2.3. Metodyka badania
2.4. Wyniki badania
2.5. Dyskusja wyników
2.6. Podsumowanie
3. Uwarunkowania rozwoju karier menedżerskich kobiet w branży HR (Joanna Tabor-Błażewicz)
3.1. Wprowadzenie
3.2. Przesłanki teoretyczne
3.3. Metodyka badania
3.4. Wyniki badania
3.5. Dyskusja wyników
3.6. Podsumowanie
4. Relacja między zarządzaniem kompetencjami pracowników a zarządzaniem zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji (Aleksandra Mikła)
4.1. Wprowadzenie
4.2. Pojęcie, istota i cele zarządzania zasobami ludzkimi
4.3. Kluczowe definicje i cele związane z zarządzaniem kompetencjami pracowników
4.4. Powiązania strategiczne między kompetencjami a zarządzaniem zasobami ludzkimi
4.5. Rola i znaczenie zarządzania kompetencjami w subfunkcjach zarządzania zasobami ludzkimi
4.6. Podsumowanie
5. Współpraca z konkurencją na rynku usług fitness - nowa jakość freelancingu na rynku pracy (Aneta Stosik)
5.1. Wprowadzenie
5.2. Przesłanki teoretyczne
5.3. Metodyka badań
5.4. Wyniki badań
5.5. Dyskusja wyników
5.6. Podsumowanie
Zakończenie
Literatura
Spis rysunków i tabel
Summary
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-825-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.