WPŁYW WEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW NA SUKCES PROJAKOŚCIOWEGO ZARZĄDZANIA W ORGANIZACJI
SŁAWOMIR ZAPŁATA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
Cena: 49.90 zł
44.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7417-960-7
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2018 |
|
Jakość jest atrybutem otaczającego nas świata, stanowi kryterium wyboru w podejmowaniu różnorodnych decyzji, co wpływa na funkcjonowanie rynku. Zmieniające się rynkowe warunki gospodarowania wymuszają proces ciągłego dostosowywania wewnętrznych działań w firmie. Tematem monografii jest zarządzanie jakością w organizacji (nazywanie również zarządzaniem projakościowym), w szczególności czynniki wewnętrzne, ich ważność i oddziaływanie na rezultaty zarządzania jakością, które parametryzują sukces podejmowanych działań organizacyjnych w tym obszarze zarządzania. Analizę literatury przedmiotu i teoretyczne rozważania uzupełniono wynikami badań empirycznych przeprowadzonych w autoryzowanych salonach sprzedaży i serwisu samochodów osobowych w Polsce. Wewnętrzne czynniki projakościowego zarządzania w organizacji wzbogacono o aspekty ryzyka, które w znacznej mierze wpływa na sukces funkcjonowania każdej organizacji na rynku.
SPIS TREŚCI
Wstęp Rozdział I
Projakościowe zarządzanie w organizacji 1. Aspekty zarządzania jakością 2. Systemowe zarządzanie jakością 3. Skuteczne zarządzanie jakością 4. Zarządzanie ryzykiem jakości
Rozdział II
Organizacyjne elementy skutecznego zarządzania jakością 1. Wewnętrzne czynniki sukcesu zarządzania jakością 1.1. Stan dotychczasowych badań na świecie 1.2. Problematyka badań w Polsce 2. Rezultaty projakościowego zarządzania w organizacji 3. Aspekt ryzyka w osiąganiu celów dotyczących jakości
Rozdział III
Metodyka badań empirycznych 1. Cel i zakres badań 2. Charakterystyka procesu badawczego 3. Dobór i charakterystyka próby badawczej 4. Budowa kwestionariusza ankietowego 5. Przetwarzanie i analiza danych
Rozdział IV
Ocena ważności wewnętrznych czynników projakościowego zarządzania w organizacji 1. Charakterystyka badanej zbiorowości 2. Zarządzanie jakością w badanych organizacjach 2.1. Ważność głównych wewnętrznych czynników zarządzania jakością 2.2. Ocena rezultatów zarządzania jakością 2.3. Ważność elementów konstytuujących główne wewnętrzne czynniki zarządzania jakością w organizacji 2.4. Współzmienność pomiędzy głównymi wewnętrznymi czynnikami oraz rezultatami zarządzania jakością 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa aspektów zarządzania jakością3.1. Identyfikacja wewnętrznych czynników zarządzania jakością 3.2. Grupowanie rezultatów projakościowego zarządzania w organizacji 3.3. Oddziaływanie wewnętrznych czynników na rezultaty zarządzania jakością 4. Konkluzje badawcze
Rozdział V
Kluczowe zagadnienia w osiąganiu sukcesu w zarządzaniu jakością 1. Analiza skupień w zarządzaniu jakością 2. Optymalizacja zarządzania jakością w organizacji 2.1. Krytyczne wewnętrzne czynniki zarządzania jakością 2.2. Priorytetowe elementy konstytuujące wewnętrzne czynniki zarządzania jakością 2.3. Newralgiczne relacje między wewnętrznymi czynnikami i rezultatami zarządzania jakością Zakończenie 1. Wnioski końcowe 2. Synteza wyników badawczych dla praktyki zarządzania 3. Przedmiotowo-podmiotowe konkluzje końcowe 4. Ograniczenia i kierunki przyszłych badań Literatura Spis tabel Spis rysunków Spis wykresów
Kod wydawnictwa: 978-83-7417-960-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.