WIZUALNY PR SIŁA OBRAZÓW W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI
ALICJA WASZKIEWICZ-RAVIV
Wydawnictwo: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Cena: 53.90 zł
48.51 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-235-4812-6
227 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
STRUKTURA KSIĄŻKI
OBRAZY DLA PR-OWCA
CZĘŚĆ I
1. PR W KŁĄCZU TEORII WIZUALNYCH
2. ZWROT WIZUALNY W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI
3. ZASTOSOWANIE WIZUALNEJ PERSPEKTYWY W NAUKACH O ORGANIZACJI -
PIĘĆ PODEJŚĆ NAUKOWYCH
4. NAUKI O MEDIACH I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ A VPR
5. DEFINIOWANIE KOMUNIKACJI WIZUALNEJ A PERSPEKTYWA PR
6. WIZUALNA KULTURA MEDIALNA KONWENCJĄ DLA ODBIORU
PRZEKAZÓW PR
6.1. Cechy charakterystyczne "wizualnego zdarzenia"
6.2. Doznaniowy odbiór "zdarzeń wizualnych"
7. PR W PARADYGMACIE SPOŁECZNO-KULTUROWYM JAKO RAMA
TEORETYCZNA DLA VPR
7.1. Autorskie badanie środowiska public relations
7.2. Defi nicja wizualnego public relations
CZĘŚĆ II
1. AFORDANCJE PRZEKAZÓW VPR
2. PSYCHOLOGIA PERCEPCJI W VPR
3. KOGNITYWISTYKA W ROZUMIENIU POZNANIA PRZEKAZÓW VPR
4. SEMIOTYKA WIZUALNA I SEMIOTYKA SPOŁECZNA (SOCJOSEMIOTYKA)
DLA WYJAŚNIENIA ZNACZEŃ GENEROWANYCH PRZEZ VPR
4.1. Semiotyka wizualna w praktyce PR. Kampania LinkedIn w Arabii Saudyjskiej
4.2. Model socjosemiotyczny Gunthera Kressa i Theo van Leeuwena w praktyce
analitycznej spotu
5. STUDIUM PRZYPADKU: KOMUNIKACJA WIZUALNA MUZEUM
POLSKIEJ WÓDKI
5.1. Wizyta w Muzeum Polskiej Wódki
5.2. Świat zmysłów publiczności muzeum organizacji
CZĘŚĆ III
1. OBSZARY REFLEKSJI NAD VPR
2. INFORMOWANIE ZA POMOCĄ OBRAZÓW W PUBLIC RELATIONS
3. WIZUALIZACJA DANYCH, INFOGRAFIKA I INFORMOTION W VPR
3.1. Infovis i informotion jako typy wizualizacji informacji
3.2. Infografiki a infograficzne plakaty w public relations
CZĘŚĆ IV
1. PERSWAZYJNY ASPEKT WIZUALNEGO PUBLIC RELATIONS
1.1. Perswazyjne cechy priorytetowe obrazu
1.2. Szablon do oceny perswazyjnego aspektu komunikacji organizacji zastosowany do fotografii korporacyjnej
2. FILM PROMOCYJNY. PRÓBA TYPOLOGII WIZUALNYCH ZJAWISK
PARAFILMOWYCH W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI
2.1. Formuła POE a współczesne promocyjne przekazy filmowe
2.2. Treści filmów promocyjnych
2.3. Wykorzystanie filmu promocyjnego
2.4. Promocyjne przekazy filmowe - próba typologii gatunków
CZĘŚĆ V
1. ESTETYZACJA PRZEKAZÓW PUBLIC RELATIONS
2. CHARAKTERYSTYKA REFLEKSJI ESTETYCZNEJ W ORGANIZACJI
2.1. Estetyczne 4P praktyków wizualnej komunikacji organizacji
2.2. Wybrane estetyki organizacji w zestawieniu z modelami PR
3. STUDIUM PRZYPADKU: ESTETYKA DISNEYA NA POLSKIM EVENCIE
3.1. Narzędzia VPR w służbie retoryki wizualnej Disneya
3.2. Znaczenia generowane przez estetykę Disneya w czasie wydarzenia specjalnego
ZAKOŃCZENIE
NOTA BIBLIOGRAFICZNA
BIBLIOGRAFIA
SPIS ILUSTRACJI
STRESZCZENIE KSIĄŻKI W JĘZYKU ANGIELSKIM
PODZIĘKOWANIA
Kod wydawnictwa: 978-83-235-4812-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.