TRENDY TRANSFORMACJI MODELU ORGANIZACYJNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
RED.JAN SKALIK, RED.ARKADIUSZ WIERZBIC, RED.MAREK WĄSOWICZ
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 19.90 zł
17.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-316-8 130 stron |
|
Artykuły zebrane w niniejszym tomie prac naukowych mają na celu ukazanie
szerokiego spektrum zagadnień związanych z przeobrażeniami modelu organizacyjnego, który jest stosowany przez współczesne przedsiębiorstwa. Warto zwrócić uwagę, że funkcjonowanie współczesnych organizacji poddane jest bardzo silnemu oddziaływaniu otoczenia zewnętrznego, ale także można odnaleźć liczne przykłady przedsiębiorstw aktywnie oddziałujących na otoczenie. Jednym z celów ich działań jest wykorzystanie szans związanych z przemyślanym i nastawionym na realizację wspólnych korzyści budowaniem relacji z podmiotami zewnętrznymi. Istota działania współczesnej organizacji to jednak nie tylko uporczywe dążenie do jak najlepszego funkcjonowania na styku z otoczeniem. To również skomplikowane i trudne zagadnienia wypracowania jak najlepszego działania wewnątrz organizacji, poczynając od przyjęcia ogólnego modelu, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej poprzez zastosowanie metod i praktyk zarządzania aż po kreowanie relacji z pracownikami wykonawczymi.
Niniejsza publikacja odzwierciedla kompleksowość problemów, z którymi stykają
się osoby zarządzające współczesnymi przedsiębiorstwami. Z całą pewnością
tematyka prezentowanych artykułów stanowi niewielki wycinek rzeczywistości,
jednak jako taka może być inspiracją do przemyśleń, analiz i dalszych publikacji poświęconych trendom transformacji modelu organizacyjnego przedsiębiorstw.
Jan Skalik, Arkadiusz Wierzbic, Marek Wąsowicz
SPIS TREŚCI
Wstęp
Piotr Dudziński, Małgorzata Gotowska, Grzegorz Hoppe, Anna Jakubczak,
Robert Karaszewski
Metoda pomiaru społecznej i ekologicznej odpowiedzialności konsumentów
Piotr S. Chłopek, Zdzisław Jasiński
Telepraca - przesłanki i efekty wdrożenia
Barbara Chomątowska
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy - istota i współczesne wyzwania
Iwona Chomiak-Orsa
Zastosowanie systemów klasy CRM w tworzeniu kapitału
relacyjnego w mikroprzedsiębiorstwach
Wojciech B. Cieśliński, Jakub Mierzyński, Wacław Nosek
Model zarządzania procesami odnowy przedsiębiorstw - w kierunku organizacyjnego uczenia się
Piotr Dudziński, Grzegorz Hoppe, Robert Karaszewski
Model matematyczny indywidualnej społecznej odpowiedzialności
Ewa Głuszek
Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w sieci - nowe możliwości
komunikowania z interesariuszami
Bartosz Jasiński
Propozycje działań rad nadzorczych w obszarze kryzysowego
public relations
Joanna Kacała, Ewelina Kołaczyk
Efektywność wdrażania modelu doskonałości EFQM
Katarzyna Kopecka-Piech, Wojciech Idzikowski
Medialne narzędzia kształtowania innowacyjnego kapitału intelektualnego organizacji: knowledge brokering, crowdsourcing, wikinomia
M. Wanda Kopertyńska
Oczekiwania pracowników produkcyjnych i ich
motywowanie - doświadczenia praktyczne
Marek Wąsowicz
Uwarunkowania skutecznego zarządzania portfelem projektów
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-316-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.