Dodano produkt do koszyka

Promocja

TRENDY TRANSFORMACJI MODELU ORGANIZACYJNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA

TRENDY TRANSFORMACJI MODELU ORGANIZACYJNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA

RED.JAN SKALIK, RED.ARKADIUSZ WIERZBIC, RED.MAREK WĄSOWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 19.90 zł 17.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-316-8

130 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

 

Artykuły zebrane w niniejszym tomie prac naukowych mają na celu ukazanie
szerokiego spektrum zagadnień związanych z przeobrażeniami modelu organizacyjnego, który jest stosowany przez współczesne przedsiębiorstwa. Warto zwrócić uwagę, że funkcjonowanie współczesnych organizacji poddane jest bardzo silnemu oddziaływaniu otoczenia zewnętrznego, ale także można odnaleźć liczne przykłady przedsiębiorstw aktywnie oddziałujących na otoczenie. Jednym z celów ich działań jest wykorzystanie szans związanych z przemyślanym i nastawionym na realizację wspólnych korzyści budowaniem relacji z podmiotami zewnętrznymi. Istota działania współczesnej organizacji to jednak nie tylko uporczywe dążenie do jak najlepszego funkcjonowania na styku z otoczeniem. To również skomplikowane i trudne zagadnienia wypracowania jak najlepszego działania wewnątrz organizacji, poczynając od przyjęcia ogólnego modelu, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej poprzez zastosowanie metod i praktyk zarządzania aż po kreowanie relacji z pracownikami wykonawczymi.
Niniejsza publikacja odzwierciedla kompleksowość problemów, z którymi stykają
się osoby zarządzające współczesnymi przedsiębiorstwami. Z całą pewnością
tematyka prezentowanych artykułów stanowi niewielki wycinek rzeczywistości,
jednak jako taka może być inspiracją do przemyśleń, analiz i dalszych publikacji poświęconych trendom transformacji modelu organizacyjnego przedsiębiorstw.
Jan Skalik, Arkadiusz Wierzbic, Marek Wąsowicz

SPIS TREŚCI

Wstęp

Piotr Dudziński, Małgorzata Gotowska, Grzegorz Hoppe, Anna Jakubczak,
Robert Karaszewski
Metoda pomiaru społecznej i ekologicznej odpowiedzialności konsumentów

Piotr S. Chłopek, Zdzisław Jasiński
Telepraca - przesłanki i efekty wdrożenia

Barbara Chomątowska
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy - istota i współczesne wyzwania

Iwona Chomiak-Orsa
Zastosowanie systemów klasy CRM w tworzeniu kapitału
relacyjnego w mikroprzedsiębiorstwach

Wojciech B. Cieśliński, Jakub Mierzyński, Wacław Nosek
Model zarządzania procesami odnowy przedsiębiorstw - w kierunku organizacyjnego uczenia się

Piotr Dudziński, Grzegorz Hoppe, Robert Karaszewski
Model matematyczny indywidualnej społecznej odpowiedzialności

Ewa Głuszek
Kreowanie reputacji przedsiębiorstwa w sieci - nowe możliwości
komunikowania z interesariuszami

Bartosz Jasiński
Propozycje działań rad nadzorczych w obszarze kryzysowego
public relations

Joanna Kacała, Ewelina Kołaczyk
Efektywność wdrażania modelu doskonałości EFQM

Katarzyna Kopecka-Piech, Wojciech Idzikowski
Medialne narzędzia kształtowania innowacyjnego kapitału intelektualnego organizacji: knowledge brokering, crowdsourcing, wikinomia

M. Wanda Kopertyńska
Oczekiwania pracowników produkcyjnych i ich
motywowanie - doświadczenia praktyczne

Marek Wąsowicz
Uwarunkowania skutecznego zarządzania portfelem projektów

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-316-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl