Dodano produkt do koszyka

Promocja

SZLACHETNA PROPAGANDA DOBROCI CZYLI DRUGI TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ

SZLACHETNA PROPAGANDA DOBROCI CZYLI DRUGI TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ

RED.PIOTR WASILEWSKI

Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI

Cena: 74.90 zł 67.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-924039-0-6

311 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2007

Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej przedstawia historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia i ocenia, a jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna- czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć.Szlachetną propagandę dobroci... kierujemy, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: do organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych tworzących reklamy społeczne, studentów piszących prace na ten temat, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.

SPIS TREŚCI

Agata Stafiej-Bartosik, Dominika Maison Reklama społeczna - czym jest i jak się zmieniaSłownik ważnych pojęćPiotr Wasilewski Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006Paweł Prochenko Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich latZ Jerzym Bralczykiem rozmawia Piotr Wasilewski Między propagandą a reklamąMirella Panek-Owsiańska Nietypowa reklama społecznaMariusz Przybył. ,Michał Warda Wartość marki w reklamie społecznejKampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowaMiłosz Gajewski PAH - pomoc bez granicMiłosz Gajewski Caritas - kampanie opiekuna ubogichPaweł Łukasiak Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnymŚląski program promocji trzeźwościStanisław Nowicki Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznychEwa Nowińska Reklama społeczna. Zagadnienia prawneAgata Stafiej-Bartosik Przygotowanie kampanii społecznej - krok po krokuMichał Soroczyński Kampanie społeczne w agencjach reklamowychDominika Maison Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowejJakub Antoszewski Społeczniku - badaj swoje kampanie!Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002-2006Marek Krajewski Reklama społeczna w czasach nieuwagiIndeks Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006Indeks kampanii występujących w książceIndeks nazwiskIndeks firm, instytucji i mass mediów

Kod wydawnictwa: 978-83-924039-0-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl