Dodano produkt do koszyka

Promocja

SUBIEKTYWNA PSYCHOLOGIA BIZNESU

SUBIEKTYWNA PSYCHOLOGIA BIZNESU

PAWEŁ FORTUNA

Wydawnictwo: GWP

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7489-591-0

227 stron
format: A5
oprawa: twarda z obwolutą
Rok wydania: 2015

Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?- Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?- Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?- Jak powstało hasło "Polak potrafi"?- Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?- Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?- Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?- Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?- Perfekcjonizm - błogosławieństwo czy przekleństwo?Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna - jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty - najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla "New York Timesa" i "Washington Post".

SPIS TREŚCI

WstępRozdział 1Ludzka twarz biznesuFirma, czyli co? Biznes to biznes Ja - pracownik Korpofilia vs korpofobia Nie każdy jest biznesmanemKażdy jest swoim pracodawcąA kto nie jest chciwy i leniwy? Wartości? Coś tam byłoSłabe ogniwoPolacy nie gęsi Narzekam, więc jestem Plotki i ploteczkiNasze kompleksyPokolenie Y wchodzi na pokład Nasi seniorzy Firmowe Yeti I że cię nie opuszczęLojalność Jakich zmian się boimy? Pasjonaci są jacyś dziwniKażdy jest innowatoremDobry klimat nie jest zły Poczucie humoruRozdział 2Więcej, szybciej, dalej, lepiejBiznes powinien się kręcić Coś tu jest nie takSukces i szczęścieAmerican dream Wyścig szczurów Koło Fortuny Kto kręci kołem Fortuny?Nadzieja na sukces Lęk przed porażką Motywacja osiągnięć w każdym z nas Motywacja osiągnięć w firmieOptymiści i malkontenci Odwaga marzeń Dialog o czynieniu marzeń Znajdź błądDo dzieła! Teraz! Kogo porażka motywuje? Przeszkody inspirują Czym się różni zaangażowanie od poświęcenia? Autentyczne zaangażowanie RSM Titanic i... co z tego? Jak z cytryn zrobić lemoniadę? Mentalna asekuracja Moją jedyną wadą jest perfekcjonizm Ile ja mam na głowie...Jak poradzić sobie z prokrastynacją? Zaległości Porażka, czyli co złego, to nie ja Porozmawiajmy o skutecznym działaniuRozdział 3Szef - najtrudniejszy zawód świataTwórz legendę Zerwij z nanibyzmemUważaj na autyzm biznesowyOdważna wizja Wspólna misjaWprowadź "Dni strategii" Daj przykładPoznaj swoich ludzi Zostań jednym z nich Bądź przy liniiTrenuj razem ze swoimi ludźmi Weź odpowiedzialność za efekty szkoleńPamiętaj, że wszystko widać Bądź wielkiOgromne znaczenie drobnych gestów Uczyń ich dzień wyjątkowymDawaj przestrzeń Szanuj indywidualność Przestrzegaj reguł gry Uważaj na "wodę sodową" Wyjdź poza krąg adoracjiStosuj "magiczny proszek" Skończ z nudnymi prezentacjami Bądź czuły na afekt ojcowski Pobudzaj entuzjazm Wzbudź potencjałPomagaj radzić sobie z rozczarowaniem Doceniaj starania Zerwij pajęczynę kontroli Deleguj mądrze Przyznawaj się do błędów Świętuj sukcesyRozdział 4Sprzedaż bez sprzedawaniaCzym się różni sprzedający od kupującego? Czy ktoś tu jeszcze pamięta o kliencie? A czy ktoś tu pamięta o handlowcach?Kto marzył w dzieciństwie o tym, żeby być handlowcem? Natural born kupiec Perswazyjne inspiracjeKlient przekonuje się samUprzedzanie zamiaru przekonywania Bądź czysty Przepis na sukces Przepis na porażkę Potęga relacji Przede wszystkim unikalność Cena - mój ulubiony temat Najlepszy sprzedawca Kluczowe pytaniePomyśl prawdę Stop manipulacji! Biała perswazja jest jak zdrowe odżywianiePerswazyjne narracje Pracuj inaczej Do klienta z ciekawością, zamiast z ofertą Ostatnie wrażenie ważniejsze od pierwszego Klientocentryzm Koncentracja na problemie Dobre pomysłyRozdział 5Rozwój bardzo osobistyCo rozwijać? Poszerzaj sferę komfortu Odważ się być sobą Wiem, że wiesz Zatrzymaj się Bój się rutyny i stagnacjiWzbudź autentyczną chęć rozwoju Otwórz umysł, ale nie na śmieciUwaga na psychobiznes! Komu zaufać? Uśmiechnij oczy Konstruktywna regresjaNie wstydź się swoich kompetencjiW twoich wadach tkwi potencjał Iloma życiami żyjesz? Wykorzystuj okazje Wypełniaj tool-box Ucz się biznesowego lingua franca Pracuj nad nastawieniem Stosuj zasadę koszykarskąZajmuj się tym, na co masz wpływ Mów ludziom miłe rzeczy Wyrażaj wdzięcznośćPogadaj o tym i owym Kontroluj swój fochbing Work-life balance zaczyna się w głowieZakończenie

Kod wydawnictwa: 978-83-7489-591-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl