STERNICY MEDIÓW. WARTOŚCI I STYLE ZARZĄDZANIA NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM PO 1989 ROKU
BOGUSŁAW NIERENBERG

Producent: PWN
Cena: 139.90 zł
125.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 13.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.00 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-01-23234-4
436 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2023
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Kod producenta: 978-83-01-23234-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.