Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
SOCJOLOGICZNE DYSKURSY O KONSUMPCJI
ŁUKASZ IWASIŃSKI
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO NAUKOWE KATEDRA
Cena: 40.00 zł
36.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-65155-15-3
stron: 467
format: 12 x 19.5 cm
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi "nabożnie", nie waha się wytknąć słabości "wielkim teoretykom", pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już pass. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości "multidyskurs" socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)
SPIS TREŚCI
Wstęp
ROZDZIAŁ 1
Perspektywa teoretyczno-metodologiczna
ROZDZIAŁ 2
Konsumpcja, konsument, konsumpcjonizm, konsumeryzm
ROZDZIAŁ 3
Społeczeństwo konsumpcyjne
ROZDZIAŁ 4
Konsumpcja jako manifestacja statusu
ROZDZIAŁ 5
Konsumpcja jako mechanizm alienujący
ROZDZIAŁ 6
Konsumpcja jako aktywność twórcza
Zakończenie
Nota wydawnicza
Bibliografia
Indeks osób
Kod wydawnictwa: 978-83-65155-15-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.