Dodano produkt do koszyka

Promocja

ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ W POLSCE

ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ W POLSCE

AGNIESZKA PACUT

Wydawnictwo: SCHOLAR

Cena: 30.90 zł 27.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66470-49-1

181 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2022

Praca zawiera obszerne, stosunkowo szczegółowe omówienie kilku kluczowych zagadnień ogólnych, zwłaszcza rozwoju, przedsiębiorczości, instytucji, a obok nich szeregu kategorii odnoszących się do przedsiębiorczości społecznej. Autorka odwołała się do bogatego zasobu literatury, co pozwoliło jej ująć szerokie tło problematyki w aspekcie dynamicznym, historycznym. Ta solidna, podręcznikowa podstawa służy Autorce do analizy empirycznej, która objęła opis instytucjonalnego otoczenia polskiej przedsiębiorczości społecznej.

prof. dr hab. Juliusz Gardawski

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Konceptualizacja przedsiębiorczości społecznej
1.1. Terminologia i definicje przedsiębiorczości społecznej
1.2. Modele procesu przedsiębiorczości społecznej
1.3. Przedsiębiorczość społeczna jako przedmiot
badań naukowych

Rozdział 2. Ramy teoretyczne rozwoju przedsiębiorczości społecznej
2.1. Definiowanie rozwoju
2.2. Rozwój przedsiębiorczości społecznej jako przedmiot badań naukowych
2.3. Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej
w wybranych teoriach naukowych
2.4. Otoczenie i uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości społecznej

Rozdział 3. Przebieg i determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce
3.1. Przedsiębiorczość społeczna w krajowym
dyskursie publicznym
3.2. Trajektoria i otoczenie rozwoju przedsiębiorczości społecznej
3.3. Zaangażowanie w przedsiębiorczość społeczną w Polsce założenia badawcze i prezentacja wyników
badań empirycznych
3.3.1. Metodyka badawcza
3.3.2. Wyniki badania
3.3.3. Wnioski

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Załączniki

Kod wydawnictwa: 978-83-66470-49-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl