PUBLIC RELATIONS: ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI
PIOTR BIELAWSKI
Wydawnictwo: SCRIPTORIUM
Cena: 68.90 zł
62.01 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-62625-14-7
format: A5 oprawa: miękka Rok wydania: 2011 |
|
Ta książka w istotny i interesujący dla czytelnika sposób odróżnia się od rosnącej z roku na rok liczby polskich publikacji poświęconych szeroko rozumianemu obszarowi public relations. W zwięzły i kompetentny sposób porządkuje poszczególne pojęcia tej dziedziny, odwołuje się do bogatej literatury przedmiotu, przypomina zasady i reguły. Nie jest to jednak tylko wykład akademicki. Autor wzbogaca go o opisy licznych przypadków, z jakimi zetknął się w czasie swojej pracy w polskich firmach. To bardzo interesujący wątek - czasem praktyczna ilustracja przywoływanych prawideł, czasem ich poszerzenie czy uzupełnienia, np. o analizy zdarzeń kryzysowych i sposobów przezwyciężania kryzysu. Te opisy układają się w bogaty katalog rzeczywistych sytuacji, z jakimi może zetknąć się w praktyce ktoś, kto w polskiej firmie zajmie się PR. Książka Public Relations: zarządzanie informacjami na pewno mu w tym pomoże.dr Leszek Kamińskibyły wieloletni rzecznik prasowy i dyrektor Public Relations Plus GSM
SPIS TREŚCI
Wstęp1.Zarządzanie informacjami2.Public Relations w strukturze organizacji3.Kryzys pierwotny i kryzys wtórny4.Komunikacja wewnętrzna5.Relacje z mass mediami6.Działanie antykryzysowe7.Działanie w kryzysie8.Sytuacja kryzysowa w Banku Częstochowa SA9.Lobbing
Zakończenie
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-62625-14-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.