PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE W UJĘCIU MODELOWYM MODEL BIZNESU W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYKI DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO
ADAM R. SZROMEK, KRZYSZTOF HERMAN
Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7880-590-8
227 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystyki dziedzictwa przemysłowego. Do tej pory tematyka ta nie była przedmiotem zainteresowania naukowców. Analiza literatury i doświadczenia praktyczne ujawniły lukę badawczą, na podstawie której sformułowano problem badawczy odnoszący się do tego, jak powinien wyglądać model biznesu w przedsiębiorstwach turystyki dziedzictwa przemysłowego.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1. MODELE BIZNESU W FUNKCJONOWANIU PRZEDSIĘBIORSTW
1.1. Problematyka modeli biznesu
1.2. Wykorzystanie modelu biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.3. Konstrukcja modeli biznesu w świetle badań literaturowych
1.4. Klasyfikacja modeli biznesu
2. INNOWACYJNE MODELE BIZNESU
2.1. Modele biznesu a innowacje
2.2. Innowacyjny model biznesu w przedsiębiorstwie turystycznym
2.3. Projektowanie i zmiana modeli biznesu
3. ZJAWISKO TURYSTYKI KULTUROWEJ DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO
3.1. Geneza powstania atrakcji turystycznych
3.2. Turystyka dziedzictwa przemysłowego na tle turystyki
3.3. Atrakcje turystyczne
3.4. Produkt turystyczny
4. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH
5. ANALIZA WYBRANYCH OBIEKTÓW SZLAKU ZABYTKÓW TECHNIKI
5.1. Charakterystyka przedmiotu badań
5.2. Analiza wybranych przedsiębiorstw Szlaku Zabytków Techniki
5.3. Analiza procesów rozwoju przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego
5.3.1. Turystyczne organizacje postprodukcyjne
5.3.2. Przedsiębiorstwa produkcyjno-turystyczne
5.3.3. Organizacje tematyczne
5.4. Cechy modeli biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego
5.4.1. Segmenty klientów
5.4.2. Propozycja wartości
4
5.4.3. Kluczowi partnerzy
5.4.4. Sposoby komunikacji z klientami i budowane relacji
5.4.5. Kluczowe działania
5.4.6. Zasoby atrakcji turystycznych
5.4.7. Strumienie przychodów i koszty związane z prowadzeniem atrakcji
turystycznej
6. CHARAKTERYSTYKA ELEMENTÓW MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW
TURYSTYKI DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO
6.1. Modele biznesu w poszczególnych rodzajach przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa
przemysłowego - pogłębione studium przypadku
6.2. Zróżnicowanie elementów struktury modeli biznesu przedsiębiorstw turystyki
dziedzictwa przemysłowego
7. MODEL BIZNESU DLA PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYKI DZIEDZICTWA
PRZEMYSŁOWEGO
7.1. Geneza modelu biznesu dla przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego
7.2. Konstrukcja modelu biznesu
7.3. Rekomendacje dla wdrożenia modelu biznesu
7.4. Egzemplifikacja opracowanego modelu biznesu
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Streszczenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7880-590-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.