Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI W ORGANIZACJACH

PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI W ORGANIZACJACH

KATARZYNA PIWOWAR-SULEJ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 35.90 zł 32.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7695-773-9
 
190 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
 

W czasach ciągłych zmian potrzebni są ludzie, którzy będą potrafili wykonywać zadania i szybko przystosowywać się do zmiennych warunków. Nabywanie kompetencji potrzebnych aktualnie i w przyszłości odbywa się w procesie rozwoju, którego podstawowym elementem jest szkolenie pracowników. Aby szkolenia przeniosły oczekiwane efekty, należy nimi odpowiednio zarządzać, spełniając takie tradycyjne funkcje zarządzania, jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola. Monografia nie tylko zawiera bogaty przegląd literatury, ale też prezentuje zebrane w procesie badań empirycznych wskazówki dla osób zarządzających szkoleniami (menedżerów i specjalistów HR) oraz realizatorów szkoleń (trenerów). Przedstawia także problemy i wyzwania, które mogą się stać podstawą prowadzenia dalszych badań w analizowanym obszarze.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie Rozdział 1Działalność szkoleniowa jako element zarządzania ludźmi1.1. Procesowe i˙projektowe podejście do szkolenia personelu1.2. Uwarunkowania działalności szkoleniowej ze szczególnym uwzględnieniemprzepisów prawaRozdział 2Planowanie przedsięwzięć szkoleniowychRozdział 3Organizowanie szkoleń3.1. Wiedza na temat metod szkoleniowych podstawą dokonania wyboru naetapie organizacji szkolenia3.1.1. Zasady prowadzenia wykładów i˙dyskusji oraz ich rodzaje 3.1.2. Metoda inscenizacji3.1.3. Tworzenie i˙zastosowanie case study3.1.4. Techniki heurystyczne jako sposób na aktywizację potencjałuuczestników szkolenia 3.1.5. Gry symulacyjne w˙praktyce szkoleniowej oraz specyfika szkoleńoutdoorowych 3.1.6. Znaczenie coachingu i˙mentoringu w˙rozwoju zawodowym pracowników3.2. Zasadność wykorzystania systemów informatycznych w˙szkoleniu personeluRozdział 4Motywowanie uczestników szkoleń4.1. Znajomość uwarunkowań skuteczności uczenia się jako fundament procesumotywowania do nauki4.1.1. Elementy psychologii nauczania dorosłych i˙andragogiki4.1.2. Istota i˙ znaczenie procesu grupowego dla motywacji podczasszkolenia 4.2. Działania wzmacniające motywację osób szkolonych4.2.1. Kreatywna adaptacja i˙wykorzystanie pomocy dydaktycznych4.2.2. Zastosowanie grywalizacji w˙procesie szkoleniowym Rozdział 5Metody kontroli i˙ewaluacji szkoleń5.1. Ewoluująca koncepcja D.L. Kirkpatricka 5.2. Ocena wpływu szkoleń na wyniki przedsiębiorstwa ZakończenieStudia przypadkówLiteratura Spis rysunkówSpis tabelSummary

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-773-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl