Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

PROBLEMY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM W WOJEWÓDZTWIE

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

PROBLEMY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM W WOJEWÓDZTWIE

MAŁGORZATA WAKSMUNDZKA-SZAREK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI

Cena: 79.00 zł 71.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8277-192-3

stron: 258

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

 

Monografia stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego z uwzględnieniem dynamicznie rozwijającego się przedmiotu badań. Problematyka prezentowanego opracowania jest bardzo aktualna i istotna z punktu widzenia bezpieczeństwa na szczeblu regionalnym i krajowym. Publikacja może być wsparciem dla administracji państwowej, jak i studentów, jako podręcznik akademicki strategii zarządzania kryzysowego.
dr hab. inż. Sławomir Augustyn, prof. WAT

Postawione w monografii tezy są w dużej mierze oryginalne. Autorka wykazała się rozległą wiedzą i doświadczeniem praktycznym w analizowanej tematyce. Monografię uznaję za wartościową ze względu na jej aktualność, istotną wartość poznawczą i utylitarną. Jej odbiorcami będą nie tylko naukowcy i studenci, ale również przedstawiciele administracji publicznej realizujący zadania w obszarze zarządzania kryzysowego.
dr hab. Marek Delong, prof. PRz

SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. ISTOTA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
1.1. Pojęcie komunikacji społecznej
1.2. Wybrane sposoby komunikacji społecznej
1.3. Środki komunikacji społecznej (metody, techniki, narzędzia)
1.4. Dezinformacja w komunikacji
ROZDZIAŁ 2. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W TEORII I PRAKTYCE
2.1. Istota zarządzania kryzysowego
2.2. Podstawy prawne zarządzania kryzysowego
2.3. System zarządzania kryzysowego w Polsce i jego struktura
2.4. Zarządzanie kryzysowe w województwie w odniesieniu do wybranych za-grożeń niemilitarnych w województwie podkarpackim
ROZDZIAŁ 3. KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM W PRAKTYCE
3.1. Zarządzanie kryzysowe a komunikacja w kryzysie
3.2. Organizacja służby prasowej w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie
3.3. Współdziałanie służby prasowej z innymi podmiotami uczestniczącymi w zarządzaniu kryzysowym w województwie podkarpackim
ROZDZIAŁ 4. PROPOZYCJA ZMIAN W OBSZARZE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W ODNIESIENIU DO ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO NA PODSTAWIE BADAŃ
4.1. Wyniki analizy materiałów prasowych i dokumentów
4.2. Podsumowanie wywiadów eksperckich
4.3. Wyniki badań ankietowych
4.4. Wyniki prowadzonej obserwacji
4.5. Komunikacja społeczna w kontekście przeprowadzonych badań i propozycja zmian w badanym obszarze
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL, WYKRESÓW, RYSUNKÓW I DIAGRAMÓW

Kod wydawnictwa: 978-83-8277-192-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.