Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
PROBLEMY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM W WOJEWÓDZTWIE
MAŁGORZATA WAKSMUNDZKA-SZAREK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET RZESZOWSKI
Cena: 79.00 zł
71.10 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8277-192-3
stron: 258
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Monografia stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego z uwzględnieniem dynamicznie rozwijającego się przedmiotu badań. Problematyka prezentowanego opracowania jest bardzo aktualna i istotna z punktu widzenia bezpieczeństwa na szczeblu regionalnym i krajowym. Publikacja może być wsparciem dla administracji państwowej, jak i studentów, jako podręcznik akademicki strategii zarządzania kryzysowego.
dr hab. inż. Sławomir Augustyn, prof. WAT
Postawione w monografii tezy są w dużej mierze oryginalne. Autorka wykazała się rozległą wiedzą i doświadczeniem praktycznym w analizowanej tematyce. Monografię uznaję za wartościową ze względu na jej aktualność, istotną wartość poznawczą i utylitarną. Jej odbiorcami będą nie tylko naukowcy i studenci, ale również przedstawiciele administracji publicznej realizujący zadania w obszarze zarządzania kryzysowego.
dr hab. Marek Delong, prof. PRz
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. ISTOTA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
1.1. Pojęcie komunikacji społecznej
1.2. Wybrane sposoby komunikacji społecznej
1.3. Środki komunikacji społecznej (metody, techniki, narzędzia)
1.4. Dezinformacja w komunikacji
ROZDZIAŁ 2. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W TEORII I PRAKTYCE
2.1. Istota zarządzania kryzysowego
2.2. Podstawy prawne zarządzania kryzysowego
2.3. System zarządzania kryzysowego w Polsce i jego struktura
2.4. Zarządzanie kryzysowe w województwie w odniesieniu do wybranych za-grożeń niemilitarnych w województwie podkarpackim
ROZDZIAŁ 3. KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM W PRAKTYCE
3.1. Zarządzanie kryzysowe a komunikacja w kryzysie
3.2. Organizacja służby prasowej w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie
3.3. Współdziałanie służby prasowej z innymi podmiotami uczestniczącymi w zarządzaniu kryzysowym w województwie podkarpackim
ROZDZIAŁ 4. PROPOZYCJA ZMIAN W OBSZARZE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W ODNIESIENIU DO ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO NA PODSTAWIE BADAŃ
4.1. Wyniki analizy materiałów prasowych i dokumentów
4.2. Podsumowanie wywiadów eksperckich
4.3. Wyniki badań ankietowych
4.4. Wyniki prowadzonej obserwacji
4.5. Komunikacja społeczna w kontekście przeprowadzonych badań i propozycja zmian w badanym obszarze
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL, WYKRESÓW, RYSUNKÓW I DIAGRAMÓW
Kod wydawnictwa: 978-83-8277-192-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.