Dodano produkt do koszyka

Promocja

POLITYKA KADROWA PRZEDSIĘBIORSTWA

POLITYKA KADROWA PRZEDSIĘBIORSTWA

MAGDALENA K. WYRWICKA, AGNIESZKA U. GRZELCZAK, AGNIESZKA KRUGIEŁKA

Wydawnictwo: POLITECHNIKA POZNAŃSKA

Cena: 52.40 zł 47.16 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7143-891-2

279 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010

Dziś już nikt nie ma wątpliwości, że w związku z globalizacją, sieciowością i wahaniami koniunktury zmienia się nie tylko rynek, ale i samo przedsiębiorstwo. Współczesna teoria zarządzania to nowe koncepcje, metodyki lub techniki kierowania obiecujące menedżerom sukces. Właściwe zarządzanie kadrami zapewnia przedsiębiorstwu odpowiednią liczbę osób o potrzebnych kwalifikacjach. "Polityka kadrowa przedsiębiorstwa" omawia takie zagadnienia, jak: strategie i reguły polityki kadrowej, ustalanie wymagań odnośnie do kwalifikacji, umiejętności, predyspozycji, a nierzadko i osobowości pracowników, zasady doboru kadr, wytyczanie i realizowanie ścieżek kariery zawodowej, kształtowanie systemów motywacyjnych, zasady organizacji pracy, kierunki rozwoju i doskonalenia kadr.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

1. Polityka zatrudnienia1.1. Strategie zatrudnienia1.2. Marketing kadrowy1.3. Planowanie potrzeb kadrowych1.3.1. Stan personelu1.3.2. Zapotrzebowanie na personel1.3.3. Bilansowanie zdolności produkcyjnych personelu1.3.4. Dopasowanie zdolności produkcyjnych personelu1.4. Nabór kandydatów1.4.1. Istota rekrutacji1.4.2. Rodzaje rekrutacji1.4.3. Realizacja kariery zawodowej w organizacji1.4.4. Pojęcie selekcji1.4.5. Procedury doboru pracowników1.4.6. Metody i techniki selekcyjne1.4.7. Dokumenty aplikacyjne i metody selekcji1.4.8. Trafność selekcji1.4.9. Współczesne zawody2. Organizacja pracy2.1. Organizowanie i jego efekty2.1.1.Nowoczesna koncepcja organizacji - organizacja jako przepływ i transformacja2.1.2. Tożsamość i zamknięcie - egocentryzm kontra mądrość systemowa2.2. Organizacja czasu pracy2.2.1. Elastyczne kształtowanie czasu pracy2.2.2. Dzielenie się pracą_(job-sharing)2.3. Organizacja przestrzeni pracy2.4. Poprawa efektywności organizacji2.5. Potrzeba formalizacji3. Kierowanie3.1. Pojęcie pracy kierowniczej3.2. Czynniki warunkujące sprawną i skuteczną pracę kierowniczą3.3. Role kierownicze i kierunki ich rozwoju3.4. Funkcje kierownika a funkcjonowanie szefa3.5. Potrzeba ewolucji w kierowaniu3.6. Przywództwo3.7. Inteligencja emocjonalna jako wyzwanie dla liderów3.8. Zaufanie w organizacji3.9. Determinanty sukcesu kierowania3.10. Metody oceny pracy kierowniczej4. Systemy motywacyjne4.1. Pojęcie motywacji4.2. Teorie motywacji4.2.1. Koncepcje motywacji oparte na potrzebach jednostki4.2.2. Koncepcje motywacji oparte na zachowaniach jednostki4.2.3 Motywowanie a motywacja4.3. Modelowe podejście do motywacji i motywowania4.4. Narzędzia motywacji4.4.1. Niematerialne narzędzia motywacji4.4.2. Nagrody niefinansowe4.4.3. Szkolenia i rozwój pracowników jako element motywujący4.4.4. Zadowolenie z pracy4.5. Systemy wynagrodzeń4.5.1. Pojęcie systemu wynagrodzeń4.5.2. Funkcje wynagrodzenia4.5.3. Składniki wynagrodzenia4.5.4. Formy wynagrodzenia4.5.5. Motywacja płacowa4.5.6. Świadczenia pozapieniężne4.5.7. Wartościowanie pracy4.5.8. Kontrowersje dotyczące motywacyjnego oddziaływania płac4.6. Systemy ocen okresowych4.6.1. Pojęcie systemu oceny kadr4.6.2. Cele i zadania oceny personelu4.6.3. Podmiot i przedmiot oceny4.6.4. Kryteria dokonywania oceny kadr4.6.5. Fazy opracowywania systemu oceny kadr4.6.6. Metody oceny personelu4.6.7. Rozmowa oceniająca4.6.8. Trudności występujące w czasie oceny personelu4.6.9. Zmiana percepcji systemów ocen okresowych4.7. Problemy pokoleniowe w kształtowaniu systemów motywacyjnych5. Rozwój i doskonalenie kadr5.1. Istota rozwoju i doskonalenia kadr5.2. Metody rozwojowe5.3. Społeczne aspekty wdrażania systemów zarządzania wiedzą5.3.1. Problem wiedzy w organizacji5.3.2. Wiedza wiedzy nierówna5.3.3. Rodzaje wiedzy5.3.4. Wiedza jako komunikacja5.3.5. Strukturyzacja wiedzy5.3.6. Ewolucja systemu zarządzania wiedzą5.4. Kompetencje i zarządzanie kompetencjami5.5. Klasyfikacja kompetencji5.6. Kompetencje w uczącej się organizacjiPodsumowanieBibliografiaNetografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7143-891-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl