Dodano produkt do koszyka

Promocja

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROCESAMI W ZAKŁADACH UBEZPIECZEŃ

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROCESAMI W ZAKŁADACH UBEZPIECZEŃ

LECH GĄSIORKIEWICZ

Wydawnictwo: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Cena: 45.90 zł 41.31 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7814-810-4

218 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Zakłady ubezpieczeń (podobnie jak inne instytucje finansowe) funkcjonują zmiennym otoczeniu. Widoczny jest wzrost oczekiwań klientów w zakresie nowych produktów ubezpieczeniowych. Coraz bardziej asertywni klienci oczekują najwyższej jakości, nawet w przypadku tradycyjnych produktów. Wyższe wymagania klientów adresowane są do zakładów ubezpieczeń w zakresie obsługi roszczeń ubezpieczeniowych. Istotne zmiany następują również na rynku finansowym, na którym zakłady ubezpieczeń prowadzą działalność inwestycyjną.Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Przyjęty cel monografii wymagał realizacji następujących celów szczegółowych:1. Przedstawienia specyfiki oraz uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej,2. Opracowania dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej,3. Opracowania struktury procesów realizowanych w zakładach ubezpieczeń,4. Opracowania relacji między procesami realizowanymi w zakładach ubezpieczeń.5. Opracowania mierników oceny realizacji poszczególnych procesów.

SPIS TREŚCI

Wstęp1. Specyfika i uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej1.1. Specyfika działalności ubezpieczeniowej1.2. Uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej1.3. Zarządzanie procesami w działalności ubezpieczeniowej 1.3.1. Pojęcie procesu 1.3.2. Podejście procesowe w organizacjach 1.3.3. Istota zarządzania procesowego 1.4. Autorska koncepcja dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej 2. Charakterystyka procesów podstawowych działalności ubezpieczeniowej2.1. Proces tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych2.1.1. Struktura procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 2.1.2. Relacje między procesem tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych a innymi procesami2.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych2.2. Proces obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 2.2.1. Struktura procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 2.2.2. Relacje między procesem obsługi roszczeń ubezpieczeniowych a innymi procesami2.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 3. Charakterystyka procesów pomocniczych działalności ubezpieczeniowej 3.1. Proces zarządzania marketingiem 3.1.1. Struktura procesu zarządzania marketingiem 3.1.2. Relacje między procesem zarządzania marketingiem a innymi procesami 3.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania marketingiem 3.2. Proces zarządzania ryzykiem 3.2.1. Struktura procesu zarządzania ryzykiem 3.2.2. Relacje między procesem zarządzania ryzykiem a innymi procesami 3.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania ryzykiem 3.3. Proces zarządzanie reasekuracją 3.3.1. Struktura procesu zarządzania reasekuracją 3.3.2. Relacje między procesem zarządzania reasekuracją a innymi procesami 3.3.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania reasekuracją 3.4. Proces zarządzania finansami3.4.1. Struktura procesu zarządzania finansami 3.4.2. Relacje między procesem zarządzania finansami a innymi procesami3.4.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania finansami3.5. Proces zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 3.5.1. Struktura procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 3.5.2. Relacje między procesem zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi a innymi procesami 3.5.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi3.6. Proces zarządzania działalnością inwestycyjną 3.6.1. Struktura procesu zarządzania działalnością inwestycyjną3.6.2. Relacje między procesem zarządzania działalnością inwestycyjną a innymi procesami3.6.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania działalnością inwestycyjną3.7. Proces zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 3.7.1. Struktura procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej3.7.2. Relacje między procesem zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej a innymi procesami3.7.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej3.8. Proces zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 3.8.1. Struktura procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną3.8.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą prawną i windykacyjną a innymi procesami 3.8.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 3.9. Proces zarządzania kontrolą wewnętrzną 3.9.1. Struktura procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną 3.9.2. Relacje między procesem zarządzania kontrolą wewnętrzną a innymi procesami 3.9.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną 3.10. Proces zarządzania audytem 3.10.1. Struktura procesu zarządzania audytem 3.10.2. Relacje między procesem zarządzania audytem a innymi procesami3.10.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania audytem 3.11. Proces zarządzania zasobami ludzkimi 3.11.1. Struktura procesu zarządzania zasobami ludzkimi 3.11.2. Relacje między procesem zarządzania zasobami ludzkimi a innymi procesami 3.11.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zasobami ludzkimi 3.12. Proces zarządzania obsługą administracyjną 3.12.1. Struktura procesu zarządzania obsługą administracyjną 3.12.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą administracyjną a innymi procesami3.12.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą administracyjną 3.13. Proces zarządzania obsługą informatyczną 3.13.1. Struktura procesu zarządzania obsługą informatyczną 3.13.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą informatyczną a innymi procesami3.13.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą informatyczną Zakończenie Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-7814-810-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl