Dodano produkt do koszyka

Promocja

PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI W PRACY SOCJALNEJ I ICH KSZTAŁCENIE

PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI W PRACY SOCJALNEJ I ICH KSZTAŁCENIE

ALEKSANDER W. NOCUŃ, JERZY SZMAGALSKI

Wydawnictwo: ŚLĄSK

Cena: 31.40 zł 28.26 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-7164-112-5

259 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1998

 

Pracownik socjalny musi nabyć w procesie kształcenia określone umiejętności - właśnie temu ma służyć opisywana publikacja - autorzy wskazali na umiejętności porozumiewania się, rozwiązywania problemów, konfliktów, na rolę pracownika socjalnego jako doradcy, mediatora i rzecznika. Ciekawym elementem wymienionej publikacji, bardzo przydatnym w praktyce, jest zawarty w niej zestaw ćwiczeń pomocny w ocenie swoich umiejętności i ich kształtowaniu.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1

Umiejętności pracy socjalnejWprowadzeniePojęcie umiejętności w psychologii i pedagogiceZagadnienie umiejętności w pracy socjalnejPodstawowe umiejętności zawodowe w pracy socjalnejLiteratura uzupełniającaĆwiczeniaRozdział 2Porozumiewanie sięWprowadzenieProces porozumiewania sięKomunikacja jako wymiana symboliNiewerbalne wyrażanie stosunku emocjonalnego do innychOsobowościowe czynniki efektywnegoporozumiewania sięAsertywność w porozumiewaniu sięSpołeczny obieg informacjiLiteratura uzupełniającaĆwiczeniaRozdział 3Rozwiązywanie problemówWprowadzenieZnaczenie pojęcia "problem"Proces rozwiązywania problemówUmiejętności rozwiązywania problemówPsychospołeczne bariery twórczego rozwiązywania problemówRozwiązywanie problemów w pracy socjalnejLiteratura uzupełniającaĆwiczeniaRozdział 4Rozwiązywanie konfliktówWprowadzenieRozumienie pojęcia konfliktuPlusy i minusy konfliktówZarządzanie konfliktemStrategie rozwiązywania konfliktówCharakterystyka konfliktu interpersonalnegoLiteratura uzupełniającaĆwiczeniaRozdział 5Kształcenie umiejętnościWprowadzenieUmiejętności a wiedza i działanieUczenie się przez doświadczenieTechniki symulacyjneSuperwizjaInformacja zwrotnaZapis wideoLiteratura uzupełniającaRozdział 6Pracownik socjalny w rolach doradcy, mediatora i rzecznikaWprowadzenieZnaczenie podstawowych pojęćPoradnictwoMediacjaRzecznictwoLiteratura uzupełniającaĆwiczeniaZamiast zakończeniaAneksyBibliografia

Kod wydawnictwa: 83-7164-112-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl