Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ TAM, GDZIE INNI ZDOBYWAJĄ TYLKO LAJKI

PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ TAM, GDZIE INNI ZDOBYWAJĄ TYLKO LAJKI

MIROSŁAW SKWAREK

Producent: HELION

Cena: 59.00 zł 53.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 16.00 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.00 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-283-8091-2

294 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline‘owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

Jesteś na to gotów?

SPIS TREŚCI

Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też
Prawdziwy sekret internetowych milionerów

Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów
Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
Błąd 2. Boisz się sprzedawać
Błąd 3. Nie chcę być nachalna
Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia
Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
Błąd 7. Niezrozumienie elementu social
Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka

Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
Różne intencje zakupowe Google a social media
Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta

Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów
Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży
Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy

Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy
7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach

Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje?
AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
Brakujący element układanki

Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów
Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce

Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
Jak zamienić komentarze w transakcje
Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę?

Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów
Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność
Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo
Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu
Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera
Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy
Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony
Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym

Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek
Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują
Ludzie nie ufają sprzedawcom
Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie
Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
Ale ja nie jestem ekspertem!
Tak się zdobywa uwagę
Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej
Perswazje chodzą parami (i nie tylko)
Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych
Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju

Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
Jak lody Ekipy rozbiły bank
Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce
Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż

Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów
1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
2. Siła historii
3. Ciekawość
4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki
5. Czym jest tajemnicza technika open loops

Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych
Zmień przekonania, a otworzysz portfele
Jak działa matematyka zmiany przekonań
Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
Szybki kurs układania poczytnych historyjek
Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
Ukryta siła multisensoryczności

Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
Metoda kontrastu
Ile zapłacisz za operację?
Wychodzi 1 zł dziennie
Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy
Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów

Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum

Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
Społeczność ojca z Torunia

Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały

Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
Język ogólny a konkretny

Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów
Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się?
Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi

Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów
Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
Tak nie sprzedaje się trumien

Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym

Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu
Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny
Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową
Co minutę rodzi się klient

Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać

Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców
Etap 1. Zapoznanie z ofertą
Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
Etap 3. Odebranie przesyłki
Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera

Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
Niedostępność a efekt wirusowy

Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo?
Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy

Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego

Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?

Kod producenta: 978-83-283-8091-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.