Dodano produkt do koszyka

Promocja

MASZYNKA DO ZARABIANIA PIENIĘDZY ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ WEDŁUG TEORII OGRANICZEŃ (TO) POWIEŚĆ BIZNESOWA

MASZYNKA DO ZARABIANIA PIENIĘDZY ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ WEDŁUG TEORII OGRANICZEŃ (TO) POWIEŚĆ BIZNESOWA

RICHARD KLAPHOLZ, RICHARD KLARMAN

Wydawnictwo: MINT BOOKS

Cena: 109.90 zł 98.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-60665-13-8
 
134 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2010
 

Oczywiste jest, że ta książka jest skierowana przede wszystkim do kierowników sprzedażny i do szefów firm. Ci znajdą w niej możliwe sposoby rozwiązania swoich najbardziej poważnych problemów. Kierownicy marketingu również znajdą w niej wiele dobrych pomysłów. Czym się te dwie dziedziny - sprzedaż i marketing - różnią?Ale ta książka, wskazując na powiązania różnorodnych funkcji w firmie -takich jak produkcja, logistyka, wsparcie klienta czy tez działy finansowe i wynagrodzenia - ze sprzedażą, przyniesie korzyść każdemu, kto jest zainteresowany tym, żeby jego firma, działając jako maszyna mająca produkować dochody, osiągnęła swój cel.Podsumowując- polecam ją każdemu, kto jest gotów odkrywać nowe sposoby usprawniania działalności swojej firmy i każdemu, kto szuka inspiracji dla rozwoju biznesu.Ze wstępu do wydania polskiego.

SPIS TREŚCI

Wstęp do wydania polskiego

Rozdział 1.Gorące Krzesło

Rozdział 2.Maszyna Sprzedaży

Rozdział 3.Koszt czy Wydajność?Rozdział 4.Krytyczne WdrożeniaRozdział 5.Udane Wprowadzenie na RynekRozdział 6.Wielozadaniowe Wsparcie SprzedażyRozdział 7.Syndrom Końca KwartałuRozdział 8.Nowe Motywatory SprzedażyRozdział 9.Maszynka do Zarabiania PieniędzyRozdział 10.Jeszcze GoręcejAneksCelZarządzanie Operacjami SprzedażyRaportyEtapy SprzedażyPrzykład zastosowaniaPodsumowanie

Kod wydawnictwa: 978-83-60665-13-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl