Dodano produkt do koszyka

Promocja

OUTSOURCING JAKO NARZĘDZIE ZMIANY MODELU BIZNESU PERSPEKTYWA BUSINESS MODEL CANVAS

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

OUTSOURCING JAKO NARZĘDZIE ZMIANY MODELU BIZNESU PERSPEKTYWA BUSINESS MODEL CANVAS

JAKUB DRZEWIECKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 54.90 zł 49.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-763-0

363 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

Książka rozwija wątki dotyczące ewolucji oraz strategicznego znaczenia outsourcingu. Liczne przykłady współczesnych przedsiębiorstw wskazują, iż o możliwościach nawiązania walki konkurencyjnej coraz częściej przesądza kształt modelu biznesu, a decyzje podejmowane w tym obszarze mają zasadnicze znaczenie dla pozycji rynkowej danego podmiotu. Głównym celem monografii jest zatem wskazanie zależności między sposobem realizowania outsourcingu a zmianami w modelu biznesu podmiotu stosującego tę metodę zarządzania. Badania empiryczne przeprowadzone na potrzeby książki umożliwiły m.in. identyfikację cech dojrzałego outsourcingu wspierającego proces modyfikacji modelu biznesu i charakterystykę przykładowych scenariuszy wykorzystania outsourcingu w tym kontekście. Publikacja skierowana jest do przedstawicieli nauki, do osób podejmujących decyzje strategiczne w przedsiębiorstwach oraz kierowników projektów outsourcingowych, ale powinna zainteresować również rozpoczynających działalność gospodarczą (np. typu start-up).

SPIS TREŚCI

WprowadzenieRozdział 1Charakterystyka modelu biznesu w świetle teorii oraz praktykizarządzania1.1. Istota oraz cechy charakterystyczne modelu biznesu 1.1.1. Problemy i dylematy związane z koncepcją modelu biznesu1.1.2. Dominujące kierunki badań nad modelami biznesu1.2. Model biznesu jako narzędzie zarządzania1.2.1. Przesłanki wykorzystania modelu biznesu w zarządzaniu: kontekstsytuacyjny 1.2.2. Charakterystyka narzędzia Business Model Canvas1.2.3. Uzasadnienie przyjęcia perspektywy Business Model Canvasw prowadzonych badaniach 1.2.4. Wartość w modelu biznesu 1.2.5. Zmienność modelu biznesu: koncepcja i pomiarRozdział 2Outsourcing jako koncepcja oraz metoda zarządzania: jego ewolucjaoraz kluczowe charakterystyki2.1. Granice pojęcia outsourcingu2.2. Ewolucja outsourcingu: kontekst teorii i praktyki zarządzania2.2.1. Ewolucja outsourcingu w świetle teorii ekonomii i zarządzania2.2.2. Ewolucja outsourcingu w praktyce działalności przedsiębiorstw 2.2.3. Ryzyka outsourcingu 2.3. Przebieg procesu outsourcingu2.4. Postulowana struktura kontraktu outsourcingowego oraz typy kontraktówoutsourcingowych2.5. Zakres oraz dojrzałość jako kluczowe charakterystyki outsourcingu 2.5.1. Zakres outsourcingu2.5.2. Dojrzałość outsourcingu Rozdział 3Identyfikacja oraz charakterystyka modelu badawczego3.1. Wpływ znaczenia przesłanek zmian granic organizacji na kształt modelubiznesu 3.2. Związki koncepcji modelu biznesu i outsourcingu 3.2.1. Outsourcing a architektura oraz typy modeli biznesu 3.2.2. Outsourcing transformacyjny jako metoda modyfikacji modelubiznesu3.2.3. Outsourcing a realizacja procesów: tworzenia, dostarczania orazprzechwytywania wartości w modelu biznesu 3.3. Identyfikacja kryteriów oceny poziomu dojrzałości outsourcinguRozdział 4Metodyka badań oraz charakterystyka próby badawczej4.1. Założenia metodyczne zrealizowanych badań4.2. Identyfikacja hipotez badawczych4.3. Charakterystyka etapów postępowania badawczego4.4. Operacjonalizacja problemu oraz pytań badawczych4.5. Charakterystyka wykorzystanych narzędzi badawczych4.6. Charakterystyka próby badawczejRozdział 5Weryfikacja modelu badawczego i hipotez badawczych. Szczegółowewyniki badań5.1. Ocena poziomu badanych zmiennych5.2. Weryfikacja modelu badawczego oraz hipotez badawczych5.3. Szczegółowe wyniki badań dotyczące zależności między badanymi zjawiskami5.3.1. Znaczenie przesłanek zmian granic organizacji a zakres i dojrzałość wykorzystania outsourcingu 5.3.2. Dojrzałość outsourcingu a jego skuteczność 5.3.3. Wpływ skuteczności realizowanego outsourcingu na zmianyw modelu biznesu5.4. Charakterystyka przykładowych scenariuszy wykorzystania outsourcinguw kontekście zmiany modelu biznesu PodsumowanieZałącznik: Wzór kwestionariusza ankiety wykorzystanego w badaniachSpis literaturySpis rysunkówSpis tabelSummary

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-763-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl