ORGANIZACYJNE PROCESOWE I TECHNOLOGICZNE GENERATORY WARTOŚCI ORGANIZACJI
red.nauk.PAWEŁ ANTONOWICZ, red.nauk.PAWEŁ GALIŃSKI, red.nauk.JĘDRZEJ SICIŃSKI, red.nauk.PIOTR PISAREWICZ
Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI
Cena: 36.90 zł
33.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8206-003-4
425 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Wobec nieustających zmian otoczenia zewnętrznego, a także konieczności dokonywania ciągłych zmian po stronie organizacji powstają nowe paradygmaty i podejścia do zarządzania. Konieczna jest zatem systematyczna wymiana poglądów oraz dyskusja naukowa, dotycząca wpływu tych procesów na wartość przedsiębiorstwa. Wspólnym mianownikiem i obszarem badawczym, jaki występuje we wszystkich rozdziałach oddawanej Czytelnikowi monografii naukowej, są kreatory i destruktory wartości zarówno na poziomie samej organizacji, ale także państwa / kraju, jak również w ujęciu międzynarodowym - w odniesieniu do różnych systemów gospodarczych. Niniejsza książka integruje następujące nurty i obszary badawcze, wchodzące w skład szeroko rozumianej perspektywy organizacyjnej, procesowej i technologicznej budowy wartości: zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie procesowe (KPI) a nowe paradygmaty w zarządzaniu; wartość dodana przez Key Performance Indicators (KPIs) - w tym w szczególności dylematy doboru i wdrażania KPIs w przedsiębiorstwach zorientowanych na wartość; innowacje organizacyjne w doskonaleniu procesów organizacji - innowacje (otwarte) w tym m.in. organizacyjne, procesowe i technologiczne w budowaniu wartości przedsiębiorstwa; innowacje w komunikacji i w zarządzaniu zasobami ludzkimi; sieci przedsiębiorstw a wzrost wartości; wpływ nowoczesnych technologii na wzrost wartości; sektory nowej gospodarki - Przemysł 4.0.
SPIS TREŚCI
Ida Adamczak
Zatrudnianie starszych pracowników odpowiedzią przedsiębiorstw
na proces starzenia się społeczeństwa
Paweł Antonowicz, Marek Marzec, Piotr Skrzyniarz
Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników w budowaniu strategii
innowacyjności i opracowaniu strategicznej agendy badawczej -
uwarunkowania metodyczne
Katarzyna Caban-Piaskowska, Maria Krasnodębska, Anna Miarka
Rola naturalnych materiałów w designie i rzeźbie jako wartość
w dobrach luksusowych
Arkadiusz Drewnowski
Problematyka wykorzystania nowoczesnych technologii w procesie
szkolenia i doskonalenia zawodowego maszynistów w transporcie
kolejowym w Polsce
Maciej Leszek Hyży
Ocena wdrożenia procedur RODO na przykładzie firmy świadczącej
usługi księgowe
Michał Igielski
Innowacyjne systemy i technologie wspomagające zarządzanie
kapitałem ludzkim we współczesnym przedsiębiorstwie
Marcin Komanda
rawidłowości w wykorzystywaniu wiedzy pracowników MŚP
w sektorze usługowym
Jolanta Korkosz-Gębska, Stanisław Marciniak, Jarosław Gębski
Uwarunkowania stosowania efektywnych metod zarządzania
w obszarze opieki zdrowotnej
Jolanta Korkosz-Gębska
Bariery wdrażania koncepcji Lean Healthcare
Andrzej Kozina
Negocjacje jako narzędzie kreowania wartości
Ewa Malinowska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska
Wykorzystanie instrumentów Lean w usługach
Zbigniew Matyjas
Strategie komercjalizacji w praktyce na przykładzie technologii
grafenu płatkowego
Tomasz Nowosielski, Anna Michalska-Szajer
Smart port jako model funkcjonowania współczesnych
portów morskich
Aleksander Pabian
Związek między infrastrukturą transportową a wzrostem wartości
przedsiębiorstw regionu
Jacek Pasieczny
Niespójność organizacyjna - płaszczyzny i konsekwencje
Zenon Pokojski
Paradoks otwartości na innowacje
Agnieszka Siewiera
Certyfikacja wielokryterialna jako narzędzie realizacji koncepcji CSV
na przykładzie budowlanych projektów inwestycyjnych
Agata Szkieł
Wykorzystanie normy ISO 14063 w procesie komunikacji
w organizacjach łańcucha żywnościowego
Kamila Szymańska
Diagnozowanie funkcjonowania sieci sklepów wielkopowierzchniowych podstawie rozpoznania oczekiwań nabywców oraz danych rynkowych
w oparciu o Business Excellence Model
Paulina Turek
Koncepcja Lean Management podstawą nowoczesnego zarządzania
przedsiębiorstwem
Jerzy Wąchol
Elementy zarządzania kreujące wzrost wartości przedsiębiorstwa,
a trendy zmian w organizacji
Joanna Wierzowiecka
Wykorzystanie znowelizowanej normy ISO/IEC 17025
do doskonalenia usług laboratoryjnych
Paweł Jacek Wolski
Budowa chatbota obsługiwanego głosem z elementów
oprogramowania open-source
Agnieszka Zielińska
Zarządzanie zespołami wirtualnymi jako emergentnymi
systemami złożonymi
Kod wydawnictwa: 978-83-8206-003-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.