Dodano produkt do koszyka

Promocja

ORGANIZACYJNE PROCESOWE I TECHNOLOGICZNE GENERATORY WARTOŚCI ORGANIZACJI

ORGANIZACYJNE PROCESOWE I TECHNOLOGICZNE GENERATORY WARTOŚCI ORGANIZACJI

red.nauk.PAWEŁ ANTONOWICZ, red.nauk.PAWEŁ GALIŃSKI, red.nauk.JĘDRZEJ SICIŃSKI, red.nauk.PIOTR PISAREWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8206-003-4

425 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Wobec nieustających zmian otoczenia zewnętrznego, a także konieczności dokonywania ciągłych zmian po stronie organizacji powstają nowe paradygmaty i podejścia do zarządzania. Konieczna jest zatem systematyczna wymiana poglądów oraz dyskusja naukowa, dotycząca wpływu tych procesów na wartość przedsiębiorstwa. Wspólnym mianownikiem i obszarem badawczym, jaki występuje we wszystkich rozdziałach oddawanej Czytelnikowi monografii naukowej, są kreatory i destruktory wartości zarówno na poziomie samej organizacji, ale także państwa / kraju, jak również w ujęciu międzynarodowym - w odniesieniu do różnych systemów gospodarczych. Niniejsza książka integruje następujące nurty i obszary badawcze, wchodzące w skład szeroko rozumianej perspektywy organizacyjnej, procesowej i technologicznej budowy wartości: zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie procesowe (KPI) a nowe paradygmaty w zarządzaniu; wartość dodana przez Key Performance Indicators (KPIs) - w tym w szczególności dylematy doboru i wdrażania KPIs w przedsiębiorstwach zorientowanych na wartość; innowacje organizacyjne w doskonaleniu procesów organizacji - innowacje (otwarte) w tym m.in. organizacyjne, procesowe i technologiczne w budowaniu wartości przedsiębiorstwa; innowacje w komunikacji i w zarządzaniu zasobami ludzkimi; sieci przedsiębiorstw a wzrost wartości; wpływ nowoczesnych technologii na wzrost wartości; sektory nowej gospodarki - Przemysł 4.0.

SPIS TREŚCI

Ida Adamczak
Zatrudnianie starszych pracowników odpowiedzią przedsiębiorstw
na proces starzenia się społeczeństwa

Paweł Antonowicz, Marek Marzec, Piotr Skrzyniarz
Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników w budowaniu strategii
innowacyjności i opracowaniu strategicznej agendy badawczej -
uwarunkowania metodyczne

Katarzyna Caban-Piaskowska, Maria Krasnodębska, Anna Miarka
Rola naturalnych materiałów w designie i rzeźbie jako wartość
w dobrach luksusowych

Arkadiusz Drewnowski
Problematyka wykorzystania nowoczesnych technologii w procesie
szkolenia i doskonalenia zawodowego maszynistów w transporcie
kolejowym w Polsce

Maciej Leszek Hyży
Ocena wdrożenia procedur RODO na przykładzie firmy świadczącej
usługi księgowe

Michał Igielski
Innowacyjne systemy i technologie wspomagające zarządzanie
kapitałem ludzkim we współczesnym przedsiębiorstwie

Marcin Komanda
rawidłowości w wykorzystywaniu wiedzy pracowników MŚP
w sektorze usługowym

Jolanta Korkosz-Gębska, Stanisław Marciniak, Jarosław Gębski
Uwarunkowania stosowania efektywnych metod zarządzania
w obszarze opieki zdrowotnej

Jolanta Korkosz-Gębska
Bariery wdrażania koncepcji Lean Healthcare

Andrzej Kozina
Negocjacje jako narzędzie kreowania wartości

Ewa Malinowska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska
Wykorzystanie instrumentów Lean w usługach

Zbigniew Matyjas
Strategie komercjalizacji w praktyce na przykładzie technologii
grafenu płatkowego

Tomasz Nowosielski, Anna Michalska-Szajer
Smart port jako model funkcjonowania współczesnych
portów morskich

Aleksander Pabian
Związek między infrastrukturą transportową a wzrostem wartości
przedsiębiorstw regionu

Jacek Pasieczny
Niespójność organizacyjna - płaszczyzny i konsekwencje

Zenon Pokojski
Paradoks otwartości na innowacje

Agnieszka Siewiera
Certyfikacja wielokryterialna jako narzędzie realizacji koncepcji CSV
na przykładzie budowlanych projektów inwestycyjnych

Agata Szkieł
Wykorzystanie normy ISO 14063 w procesie komunikacji
w organizacjach łańcucha żywnościowego

Kamila Szymańska
Diagnozowanie funkcjonowania sieci sklepów wielkopowierzchniowych podstawie rozpoznania oczekiwań nabywców oraz danych rynkowych
w oparciu o Business Excellence Model

Paulina Turek
Koncepcja Lean Management podstawą nowoczesnego zarządzania
przedsiębiorstwem

Jerzy Wąchol
Elementy zarządzania kreujące wzrost wartości przedsiębiorstwa,
a trendy zmian w organizacji

Joanna Wierzowiecka
Wykorzystanie znowelizowanej normy ISO/IEC 17025
do doskonalenia usług laboratoryjnych

Paweł Jacek Wolski
Budowa chatbota obsługiwanego głosem z elementów
oprogramowania open-source

Agnieszka Zielińska
Zarządzanie zespołami wirtualnymi jako emergentnymi
systemami złożonymi

Kod wydawnictwa: 978-83-8206-003-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl